پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

کنفرانس ژاوی : میخواهیم بنفیکا و بایرن را شکست دهیم . با من درباره باخت حرف نزنید . بازی کردن دمبله ؟

کد خبر : 116281  |  زمان ارسال : دوشنبه 1 آذر 1400

اختصاصی بارسا نیوز - ژاوی هرناندز در کنفرانس مطبوعاتی بازی با بنفیکا شرکت کرد . این دومین بازی بارسلونا تحت هدایت ژاوی خواهد بود .

 

تفاوت اسپانیول و بنفیکا :

از بازی قبلی رضایت زیادی دارم . تا دقیقه 83 خیلی خوب کار کردیم . بعد از آن کنترل بازی را از دست دادیم اما در باقی دقایق تیم خوب و باشخصیت کار کرد . این ایده ما را در بازی به تصویر کشید . بازی فردا دشوار است . آنها مربی بزرگ و بازیکنان بزرگی دارند . در حال صحبت درباره لیگ قهرمانان اروپا هستیم که سرعت و شدت آن بسیار بالاست . اگر برنده شویم صعود میکنیم .

 

آیا بارسلونا از بنفیکا بهتر است ؟

خواهیم دید . حرف زدن راحت است اما باید این را در زمین نشان دهیم . مقابل اسپانیول خوب بودیم . اگر برنده شویم به 1/8 نهایی صعود میکنیم . باید شجاع باشیم و برای کسب هر 3 امتیاز بجنگیم . ما در آخرین بازی برابر بنفیکا با نتیجه 3-0 باختیم .

 

بازیکنانی که نیستند :

الیاس ( آخوماچ ) , عبدالصدمد ( ازازولی ) و جوتگلا به دلیل عدم ثبت نمیتوانند بازی کند . سرجینیو دست , عثمان و روبرتو هستند . باید آنها را در تمرینات بررسی کنیم . تمام وینگرهای ما مصدوم هستند اما ما همچنان برای پیروزی به میدان میرویم .

 

پدری برنده جایزه پسر طلایی 2021 :

برای او خیلی خوشحالم . عملکردش در 18 سالگی باورنکردنی بوده است . او شایسته این جایزه است . او اکنون مصدوم است اما او بازیکنی کلیدی و متفاوت برای ماست . امیدوارم هرچه زودتر بتوانم روی او نیز حساب کنم اما مهم است که اجازه عود مجدد مصدومیت را ندهیم .

 

این مهمترین بازی دوران مربیگری شماست ؟

چهارشنبه دوباره خواهم گفت که بازی شنبه بزرگترین است . بارسلونا هر 3 روز یک بازی دارد . من این را یک فرصت میدانم و یک بار اضافه نمی بینم . فوتبال همیشه به شما فرصت انتقام میدهد . ما بارسا هستیم و با این تفکر به این بازی میرویم . من عاشق چالش هستم .

 

وضعیت بوسکتس ؟

در حقیقت مینگوئزا , نیکو گونزالس و بوسکتس خوب هستند ( این 3 بازیکن برابر اسپانیول احساس نارحتی داشتند ) . باید ببینیم که ریکاوری آنها چطور پیش میرود اما به طور کلی نباید مشکلی برای حضور در این بازی داشته باشند .

 

بازگشت قریب الوقوع دمبله ؟

بستگی به احساسش دارد . آنچه بازیکنان به من درباره شرایط خودشان میگویند کمک کننده است زیرا آنها بدن خودشان را بهتر میشناسند . اگر بتواند به ما کمک کند عالی است .

 

انتظار از بازی :

تصورم یک پیروزی است . چرا باید به غیر از این فکری بکنم ؟ تیم میداند که فردا یک فرصت دارد . من خیلی مثبت هستم . اگر برعکس شود ما با سناریو منفی مواجه میشویم . میریم که ببینیم چه میشود .

 

جو نیوکمپ :

جوی که شنبه تجربه کردم را در عمرم تجربه نکرده بودم . واقعا تماشایی بود . فردا به حمایت هواداران نیاز داریم . هواداران بخشی از ماجرا هستند . شنبه شب من را شگفت زده کردند .

 

تغییر ترکیب ؟

ایده و مدل بازی ربطی به سیستم ندارد . اگر توپ را داشته باشید شانس برنده شدن شما بیشتر است . باید با ذهنیت مثبت کار کنیم و موقعیت بسازیم و شجاع باشیم . اگر ذهنیت مثبت داشته باشیم گزینه های بیشتری ( برای پیروزی ) خواهیم داشت .

 

تاثیر مربی :

مربی یک بخش اساسی تیم است . او رهبر معنوی است . او بازی نمیکند اما بازیکنان را سازماندهی و متقاعد میکند . فوتبالیست ها باید توسط کسی که تصمیم گیرنده است در مسر درست هدایت شوند . خواسته من این است که آنها خوشحال باشند و از بازی خودشان لذت ببرند .

 

در مرکز خط دفاعی شاهد زوج پیکه و گارسیا خواهیم بود ؟

خواهیم دید . بستگی به شرایط دارد . همچنین به روشی که میخواهیم حمله و دفاع کنیم . آرائوخو , لنگله و اومتیتی در روز شنبه بازی نکردند . ما همه ی آنها را داریم . پنج مدافع که سخت تمرین کرده اند . به همه ی آنها نیاز داریم .

 

هفته اول سرمربیگری :

خیلی خوشحالم . خیلی زیاد . خیلی مثبت هستم . در بهترین باشگاه جهان حضور دارم و این احساس خاصی دارد . بازیکنان فوق العاده ای داریم . تیم بزرگی داریم و میتوانیم با هر تیمی رقابت کنیم . باید این را در زمین ثابت کنیم . ما بارسا هستیم و باید بدنبال برتری باشیم . تا اینجای کار حالم خوب است .

 

بنفیکا یک رقیب جدی :

تیم بزرگی هستند . من خورخه ژسوس ( سرمربی آنها ) را تحسین میکنم و برایش احترام قائل هستم . او مربی بزرگی است . ما شاهد تیمی با روح و مدافعان میانی سطح بالا و فوتبالیست های قوی خواهیم بود . بازی سختی است . برای پیروزی برنامه ریزی میکنیم تا توپ را تصاحب کنیم اما میدانیم که لحظاتی وجود دارد که اذیت خواهیم شد . اما رقابتی کار میکنیم .

 

تراشتگن :

بازیکن اساسی است . تراشتگن , نتو , ایناکی پنا و آرنا تناس توانایی زیادی دارند . برای من مارک جزو 3 دروازه بان برتر جهان است . شخصیت بالایی دارد و تضمینی است . از حضورش در تیم خیلی خوشحالم .

 

غایبان :

پیش از این اشتباهی داشتم . الیاس به دلیل محرومیت در آخرین بازی لیگ جوانان اجازه حضور ندارد . مایه تاسف است اما اتفاقیه که افتاده

 

خط هافبک ؟

دی یونگ از نظر جسمانی بسیار عالیست . فقط باید وضعیت نیکو را بررسی کنیم . بوسی نیز در حال ریکاوری است ... برای بازپس گیری توپ نیازی به بازیکنی با 2 متر قد و وزن 85 کیلوگرم نیست . پدری اکنون و اینیستا قبلا ... ( اثبات این حرفم هستند ) .. همه چیز به سبک بازی بستگی دارد . اولویت من قوی بودن هافبک از لحاظ بدنی نیست .

 

چرا بازی فردا یک فینال است ؟

خیلی سادست . ما مقابل بایرن و بنفیکا ( در دور رفت ) شکست خوردیم . سناریو این است که هر دو بازی باقی مانده را ببریم . ترجیح میدهم مثبت فکر کنم و تصور کنم با انجام یک بازی خوب موفق به کسب 3 امتیاز میشویم . سناریو دیگر ( باخت ) اگر اتفاق افتاد تحلیلش میکنیم .

 

اگر ببازید چه ؟

وقتی اتفاق افتاد به شما پاسخ میدهم اما فعلا اتفاق نیفتاده است . شما در حال صحبت در مورد یک سناریو منفی هستید . اگر برنده نشدید فردا در سالن حرف میزنیم . کنفرانس من در مورد چیزهایی است که میخواهم به تیم منتقل کنم و این کسب پیروزی است که در موردش حرف میزنم . اگر الان پیام شکایت بفرستم این پیام منفی است . این تصور را تنها بنفیکا میتواند از بین ببرد . فعلا میخواهم رویا ببینم .

 

آیا بارسا کم گل میزند ؟

لزوما بستگی به مهاجم ندارد و خطوط بعدی باید کمک زیادی کنند . گل نتیجه کار تیمی است . اگر موقعیت نمی ساختیم نگران میشدم . ما اینکار را میکنیم . باید موثر تر کار کنیم .

 

بغداد بونجاح در لیست خرید بارسلونا ؟

بازیکن فوق العاده ای است اما برای ما جالب نیست . اصولا من روی بازیکنان السد دست نمیگذارم ( به لحاظ اخلاقی درست نیست ) .

 

دفاع با توپ و شدت زیاد :

برای ما مهم است . اگر توپ را داشته باشیم یعنی حریف توپ را ندارد . مربی همیشه میخواهد تیمش توپ را داشته باشد . باید چیزهای زیادی را بهبود ببخشیم .

 

برد 1-0 را امضا میکنی ؟

من دوست دارم یک بازی عالی و با گل های زیاد داشته باشم اما اینجا نیستیم که چیزی را به هم تقدیم کنیم . برنده شدن نتیجه یک بازی خوب است . ایجاد موقعیت و موثر بودن . از هرچیزی که باعث بُرد در بازی فردا شود استقبال میکنم .

 

ارزیابی روزهای اول :

من نسبت به قبل بیشتر میخوابم که شاید دلیلش این باشد که خسته تر به خانه برمیگردم . در تیم احترام , نگرش و تلاش بسیار مهم است . چگونه حمله کنیم و چطور دفاع .. در بارسا ما مسئولیت توپ را داریم . نمیتوانیم سبک دیگری انجام دهیم .

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.