پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

جرارد پیکه : چندین بار با رئیس رئال مادرید تماس گرفته ام . شغل های زیادی دارم . قوانین ژاوی من را محدود کرد ؟

کد خبر : 116501  |  زمان ارسال : چهارشنبه 10 آذر 1400
بخش دوم مصاحبه پیکه

اختصاصی بارسا نیوز - جرارد پیکه در برنامه تلویزیونی Hormiguero در مادرید شرکت کرد .

 

خبرنگار این برنامه درباره موضوعات چالشی و مهمی از پیکه سوال کرد . یکی از آنها درباره قوانین ژاوی هرناندز بود . در واقع طبق گزارشات قوانین ژاوی به عنوان مربی باعث شده تا پیکه محدود تر شود .

 

از جمله گفته میشود او مجبور شده مهمانی های هفتگی اش را تغییر دهد . در این برنامه پیکه درباره این قوانین توضیح داد هرچند به نظر میرسد پیکه فکر نمیکرد در این برنامه با چنین سوالات چالش برانگیزی مواجه شود زیرا خود جرارد با این برنامه تماس گرفت و درخواست مصاحبه کرده بود .

 

او گفت :

شما میدانید چطور کار میکنه ( روند کار مربیان جدید چطوریه ) . مربی جدیدی بود و من تصمیم گرفتم مصاحبه را به تعویق بیندازم . ژاوی حتی خبر نداشت . تصمیم خودم بود . وقتی ما ( خطاب به خبرنگار ) در موردش حرف زدیم و به من گفتی من موافقت کردم اما گفتم بعدا مصاحبه را انجام میدهم .

 

پیکه در ادامه درباره قوانین ژاوی گفت :

مطبوعات یک چیز میگویند و واقعیت چیز دیگری است . قوانین موج سواری و دوچرخه برقی نه ذکر شده و نه در قوانین باشگاه وجود دارد . او قوانینی را تعیین کرده که هر مربی انجام میدهد . او آنها را وضع میکند و ما انجام میدهیم .

 

یک موضوع جالب دیگر این بود که جرارد پیکه اعتراف کرد قبلا با فلورنتیو پرز رئیس رئال مادرید تماس گرفته است .

 

در واقع پیکه پیش از این در پاسخ به سوال دیگری درباره بازی برای رئال مادرید گفت :

ترجیح میدهم بمیرم تا برای رئال مادرید بازی کنم ( وقتی خبرنگار اصرار گرفت او گفت هرگز اتفاق نخواهد افتاد ) .

 

او درباره رئیس رئال مادرید گفت که در گذشته چندبار با او برای موضوعات شخصی تماس گرفته و اما توضیحی درباره اش نداد . پیکه همچنین خطاب به پرز گفت :

اگر شماره خودتان را تغییر نداده اید من شماره شما را دارم .

 

جرارد پیکه رئیس پروژه های زیادی است که ارتباطی با بارسلونا ندارند . او شغل های زیادی دارد . پابلو موتوس خبرنگار این برنامه از پیکه دراینباره پرسید :

مثل خرید کریمس ؟ چند چیز هستند . کوپا امریکا , یک بازی رایانه ای ورزشی و لیگ اسطوره ها ( ... ) که خودمم نمیدانم چیست . مالک آن هستم ولی نمیدانم . من شبیه فلورنتینو پرز هستم که تیم های زیادی دارد اما نمیداند آنها در چه چیزی ( احتمالا رده یا مسابقه ) بازی میکنند .

 

در پایان خبرنگار از او پرسید آیا به ریاست بارسلونا فکر میکند ؟

برخی روزها بله و برخی روزها نه .

 

( او توضیح داد که فلورنتینو پرز برای اینکه رقیبی در انتخابات نداشته باشد برخلاف بارسلونا که مبلغ تضمین برای داشتن شرایط رقابت انتخاباتی 15 درصد یعنی حدود 150 میلیون یورو باشد مبلغ را افزایش داده )

 

فلورنتیو این تایید ( مبلغ بالاتر ) را گذاشت تا هیچکس نتواند [ در انتخابات رئال نامزد شود ] ... دفعه بعد که انتخابات در مادرید برگزار میشود نه الکترونیکی است و نه شکل دیگری چون ممکن است 20 سال طول بکشد ( اشاره به اینکه پرز همچنین دوره ریاست خودش رو طولانی میکنه ) .

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.