پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

جزئیات جدید از پروژه اسپای بارسا . تعطیلی نیوکمپ در فصل 2023/24

کد خبر : 116511  |  زمان ارسال : چهارشنبه 10 آذر 1400

اختصاصی بارسا نیوز - فران ریورتر مدیر عامل باشگاه بارسلونا درباره جزئیات پروژه اسپای بارسا و همچنین رفراندومی که قرار است در همین زمینه در تاریخ 19 دسامبر بین شرکا انجام شود توضیح داد .

 

بر این اساس بازی های تیم اول بارسلونا در سال دوم بازسازی نیوکمپ در خارج از نیوکمپ برگزار خواهد شد . این یعنی بارسلونا در فصل 2023/24 در نیوکمپ بازی نمیکند !

 

در واقع بارسلونا تا جایی که امکانش باشد بازی های خانگی را در نیوکمپ انجام میدهد اما در سال دوم بازسازی باید بدنبال ورزشگاه جایگزین باشد .

 

 

البته با توجه به اینکه بازسازی نیوکمپ باعث بسته شدن بخش هایی از استادیوم در سال اول , سوم و چهارم نیز خواهد شد باشگاه باید بدنبال جایگزین موقت برای این مدت نیز باشد .

 

فران ریورتر و کمیسیون پروژه اسپای بارسا ابراز امیدواری کرد که از سال سوم بازسازی , باشگاه شروع به بازیابی درآمدی خود خواهد کرد . این اتفاق به طور دقیق تر در فصل 2024/25 رخ میدهد .

 

پروژه اسپای بارسا اما فقط محدود به بازسازی نیوکمپ نمیشود و شامل تعداد دیگری از پروژه ها نیز میباشد . بنابراین آنطور که مدیر عامل باشگاه توضیح داده تمرکز ابتدا روی ورزشگاه است و سپس پروژه های دیگر جلو بُرده میشوند تا امکان درآمدزایی فراهم شود .

 

ریورتر درباره تامین مالی پروژه از حمایت بانک گلدمن ساکس به عنوان شریک بارسا در ساخت معبد جدید  گفت :

عملا مطمئن هستیم اگرچه هنوز 100 درصد نیست . در آخرین پیشنهادی که دادند نسبت به بقیه بهترین شرایط بود .

 

البته او نخواست چیزی درباره تغییر نام نیوکمپ بگوید اما تاکید کرد :

مهمترین مساله انجام کار در اسرع وقت است .

 

او افزود :

ما با چند شرکت حرف زدیم و موضوع کاملا پیشرفته است . پیشنهادات دریافتی از 10 سال تا 20 سال متغییر است و درحال ارزیابی هستیم . نمیخواهیم خودمان را بیشتر از 10 سال متعهد به کاری کنیم در صورتی که مبالغ دریافتی قدیمی میشود ( از ارزشش در طول زمان کاسته میشود ) .

 

همانطور که بالاتر اشاره شد قرار است در تاریخ 19 دسامبر اعضای باشگاه در یک همه پرسی نسبت به انجام پروژه اسپای بارسا رای مثبت یا منفی دهند .

 

مدیر اجرایی بارسلونا به این سوال که اگر رای اعضا منفی باشد پاسخ داد و آن را بسیار بد دانست :

این باعث میشود تا ما مجبور به اصلاح کل رویکرد مالی خودمان شویم . همچنین ورزشگاه در نهایت باید بازسازی شود . در حال حاضر زمین وضعیت بدی دارد .

 

ریورتر همچنین گفت که بازسازی نیوکمپ به خاطر اشتباهات مشابه 15 سال به تعویق افتاده گفت :

این موضوع باید درک شود . واضح است که اکنون نیاز به بروز بودن با فناوری های جدید دشوار است و بارسلونا باید هرسال روی امکانتش سرمایه گذاری کند تا بروز بماند . باید درک کنید که اینکارها هزینه نیست بلکه سرمایه گذاری است .

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.