پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

کنفرانس ژاوی : هدف بارسلونا همیشه برنده شدن است . توپ طلای مسی منصفانه است . وضعیت فاتی و سرجینیو دست ؟

کد خبر : 116552  |  زمان ارسال : جمعه 12 آذر 1400

اختصاصی بارسا نیوز - ژاوی هرناندز سرمربی بارسلونا در کنفرانس خبری بازی با رئال بتیس شرکت کرد . بارسلونا پیش از بازی با بایرن مونیخ میخواهد بتیس را شکست دهد و با روحیه خوب به لیگ قهرمانان برود .

 

هدف تیم :

مطمئنا بُرد است اما اهداف زیادی داریم که باید به آنها برسیم . ما زمان برای اصلاح چیزها را داشتیم . جلسات تمرین مثبت بود . شرایط اضطراری است و نمیتوانیم امتیاز بیشتری از دست بدهیم . بتیس رقیب سرسخت و مستقیم است .

 

وضعیت فاتی

او تعهد بزرگی نشان میدهد اما وظیفه ماست که مراقب او باشیم . نمیتوانیم او را از دست بدهیم و بهترین چیز این است که او به 100 درصد آمادگی برسد . بازی در روز چهارشنبه برای او آسان نیست .

 

او استعداد خارق العاده ای دارد و میتواند بهترین بازیکن جهان شود و من این را در مراسم معارفه ام نیز گفتم و او چهره مهمی برای پروژه است .

 

هفته کلیدی

هفته بسیار مهمی است اما هفته آینده نیز همینطور خواهد بود . ژانویه و فوریه یکطور است . ما سخت تمرین میکنیم و میخواهیم با هر رقیبی رقابت کنیم . در بارسلونا استراحت معنا ندارد .

 

اهداف بارسا

هدف برنده شدن است . ما تیمی هستیم که برای رقابت ساخته شدیم و نتایج را در پایان فصل خواهیم دید . هدف برنده شدن است .

 

بازگشت دست ؟

اون اکنون 100 درصد است . همه بازیکنان تعهد خودشان را نشان میدهند و ما باید انتخاب کنیم زیرا همه میخواهند بازی و رقابت کنند . این برای گروه خوب است . دست در دسترس خواهد بود .

 

مصدومان در خط حمله

پدری , آنسو , مارتین و کان . باید نگاهمان رو به جلو باشد زیرا فردا مقابل یک رقیب خوب قرار میگیریم و بتیس از دقیقه اول مسابقه بدنبال رقابت است .

 

نقل و انتقالات

ترجیح میدهم در ژانویه درباره اش حرف بزنم .

 

تقویت در ژانویه

خواهیم دید . باشگاه در پنجره زمستانی برای تقویت تیم تلاش میکند . وضعیت خوبی نداریم . خواهیم دید که این موضوع را چطور مدیریت میکنیم .

 

توپ طلا مسی

اول از همه به الکسیا ( پوتلاس ) تبریک میگویم . وقتی او هنوز خیلی جوان بود با او آشنا شدم و توانایی های زیادی داشت . به پدری هم تبریک میگویم .

 

مساله مسی مربوط به عدالت در فوتبال است . ما میتوانیم به این فکر کنیم که بازیکنان دیگری هم لیاقت جایزه را داشتند اما وقتی برگه را برداشتند و نام مسی را گفتند , یک انتخاب منصفانه است . برای من مسی بهترین است .

 

سرجی روبرتو

او یک فرد نمونه است . او یک سال با وضعیت حساس بازی کرد . او در نیوکمپ مورد انتقاد قرار گرفت که بسیار ناعادلانه بود . او سکوت کرد و امیدوارم وقتی بهبود یافت با خوشحالی برگردد . تیم به او نیاز دارد .

 

تمدید دمبله

این هدف نیست . مثبت هستیم و او تمدید خواهد کرد . ترجیح میدهد فکر کنم چون قرارداد دارد باید بازی کند .

 

درگیری در بازی با ویارئال

همه چیز حل شده . این تنش برای برنده شدن بود . تنش رقابت . گاهی رخ میدهد .

 

فوتبال زنان

در سال های اخیر به طرز باورنکردنی رشد کرده است . آنها اکنون حرفه ای هستند . بسیار پیشرفت کرده اند و از لحاظ فنی نیز تمام احترام و تحسین من را دارند . استعداد های زیادی همچون الکسیا , آیتان , جنی , مپی لئون و ...

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.