پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

کنفرانس ژاوی : ناراحت و عصبانی هستم . باز هم اسیر همان اشتباهات تکراری شدیم . لوک می ماند ؟

کد خبر : 117649  |  زمان ارسال : یکشنبه 19 دی 1400

اختصاصی بارسا نیوز - کنفرانس خبری ژاوی پس از بازی با گرانادا . همراه ما باشید !

 

نتیجه بازی :

تاسف بار و شرم آور است , این را میدانم . عصبانی و ناراحتم . این از آن بازی هایی بود که میتوان گفت کم بودن تجربه روی ما تاثیر داشت . قبلا فیلم بازی در پامپلونا را دیده بودیم ( بازی با اوساسونا  ) و باید با داشتن توپ دفاع میکردیم و صبوری بیشتری داشتیم . در آن بازی 2-0 بود و باید از خودمان انتقاد کنیم .

 

توپ های احمقانه ای را از دست دادیم . خیلی از آنها اینطور بود . باید از خودمان انتقاد کنیم . باید فورا رشد کنیم . وقت آن است که رو به جلو حرکت کنیم و ذهنیت را تغییر دهیم . الکلاسیکو را در پیش داریم که خیلی مهم است .

 

آیا داور میتوانست تصمیم دیگری بگیرد ؟

در مورد داوران حرف نمیزنم بلکه درباره عواقب کارت قرمز گفتم . مجبور شدیم به عقب برگردیم و این برایمان هزینه داشت . ما در نیمه زمین حریف پرس میکردیم و وقتی ده نفره شدیم به عقب برگشتیم . این همان شرایط بازی در پاملونا را ایجاد کرد . از طرفی نمیتوانیم از گاویرا چیز بیشتری بخواهیم .

 

آیا میخواهید لوک دی یونگ را نگه دارید ؟

تمام بازیکنان بخشی از تیم اصلی هستند . باید سقف دستمزد را تغییر دهیم تا موفق به ثبت اسم فران تورس شویم . با این حال از عملکرد لوک خوشحالم . او با تمام وجودش کار کرد و از او راضی هستم .

 

کارت قرمز گاویرا

او چیزهای زیادی به ما میدهد اما اخراجش روی ما تاثیر داشت . این از آن دسته بازی های بود که میتوان گفت کمبود تجربه روی ما اثر گذاشت . باید ادامه بدهیم . تجربه به مرور کسب میشود و من نمیتوانم چیز بیشتری از گاوی بخواهم .

 

وقتی آلوارو سانز به جای دمبله وارد زمین شد در آن لحظه شما فقط 7 بازیکن اصلی را در زمین داشتید و یکی از بازیکنان شما کارت قرمز گرفته بود :

بله این ریسک بود . میدانم اما به آن نیاز داشتیم . به آلوارو سانز نیاز داشتیم تا توپ را حفظ کنیم . اینها جزئیات یا بدشانسی نیست . این اشتباهاتی است که تیم مرتکب میشود .

 

سوپر کاپ :

اکنون باید سعی کنیم تا ذهنیتمان را تغییر دهیم . شرم آور است زیرا برنده شدن در بازی امروز برای ما خیلی خوب بود .

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.