پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

پدری و تورس ، در انتظار تصمیم بزرگ ژاوی

کد خبر : 117738  |  زمان ارسال : سه شنبه 21 دی 1400
همه چیز در دستان ژاوی است

اختصاصی بارسا نیوز - آن ها در دسترس هستند.

 

پدری و فرانس تورس بعد از منفی شدن تست کرونایاش بلیط سفر به عربستان را دریافت کردند و حالا به تیم اضافه شده اند. اما حالا در داخل سوال است که آیا فران تورس در مقابل رئال مادرید بازی خواهد کرد ؟ هر دو 3/5 ماه بدون بازی بوده اند اما کسی به کیفیت آن ها شکی ندارد.

 

در مورد پدری ، او آخرین بازی در دیدار رفت گروهی مقابل بنفیکا در لیسبون ظاهر شد اما به علت شرایط خاص درمانی و عدم بازگشت دوباره مصدومیت روند ریکاوری او خیلی طول کشید اما حالا در دسترس است. با بازگشت پدری رقابت و کیفیت در خط هافبک بالا تر میرود.

 

نیمکت ممکن ترین گزینه برای پدری

 

این تئوری بعد از یک غیبت طولانی مدت به نظر میرسد که منطقی ترین گزینه باشد. تیم یک مسابقه سخت ، پر فشار را در پیش دارد و در نهایت همه چیز به نقشه و سیستم ژاوی برای این بازی بستگی دارد. دست ژاوی برای انتخاب خط هافبک باز به نظر میرسد.

 

بحث استفاده درست از مالکیت توپ

 

ژاوی در دیدار های اخیر ابراز تاسف کرده که تیم در هنگام داشتن مالکیت توپ در نیمه دوم به خوبی نمیتواند دفاع کند. ورود احتمالی پدری در نیمه دوم میتواند به این مسئله کمک زیادی کند ، ساق های پدری گونزالس جوان میتواند کیفیت خط هافبک را بسیار بالاتر ببرد.

 

شرایط فران تورس

 

مورد فران متفاوت به نظر میرسد ، این بازی برای تیم اهمیت بسیار بالایی دارد و بازیکنانی چون فاتی و دپای در فرم خوب خود نیستند. با وجود عملکرد خوب لوک دی یونگ در دو دیدار اخیر اما ژاوی هنوز کاملا به او اعتماد ندارد. از نظر پزشکی مصدومیت فران بهبود پیدا کرده است او میتواند در این مسابقه به عنوان 9 کاذب کار کند و در کنارش دمبله و همچنین جونگلا یا دپای میتوانند در ترکیب تیم قرار بگیرند. بازگشت مصدومان دست ژاوی را برای انتخاب ترکیب باز تر گذاشته است.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.