پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

بررسی ترکیب بارسلونا مقابل اتلتیک بیلبائو . چند تغییر نسبت به الکلاسیکو !

کد خبر : 117840  |  زمان ارسال : جمعه 24 دی 1400
گزارشی از آ.اس

اختصاصی بارسا نیوز - آ.اس در گزارشی مدعی شد که ژاوی دست به چند تغییر در ترکیب اصلی بازی با اتلتیک بیلبائو میزند . این بازی قرار است پنجشنبه شب آینده در کوپا دل ری برگزار شود .

 

ژاوی این هفته برابر رئال مادرید ریسک کرد و رونالد آرائوخو را به همراه فران تورس به میدان فرستاد . آرائوخو یک هفته قبل از این بازی تحت عمل جراحی دست قرار گرفته بود و فران تورس نیز چندین ماه از میادین به دلیل مصدومیت دور بود .

 

آ.اس میگوید که ژاوی باز هم جسارت به خرج میدهد و تغییراتی در ترکیب اصلی مقابل بیلبائو اعمال خواهد کرد .

 

بر این اساس پدری و آنسو فاتی به عنوان 2 بازیکن کلیدی از همان دقیقه اول برابر بیلبائو به میدان خواهند رفت . این 2 شاید هنوز به ریتم خوبی نرسیده باشند اما در بازی با رئال مادرید به ترتیب 75 و 55 دقیقه بازی کردند و عملکرد خوبی داشتند . فاتی حتی موفق به زدن 1 گل نیز شد .

 

اگر اتفاق خاصی رخ ندهد , فران تورس نیز در کنار این 2 جزو بازیکنان ترکیب اصلی خواهد بود . این خرید جدید یک هفته است که در تمرینات گروهی شرکت میکند .

 

این منبع معتقد است که فرنکی دی یونگ جایگاهش را از دست میدهد - او در نیمه نهایی سوپرکاپ پس از آنکه نمایش جالبی نداشت تعویض شد .

 

از طرفی حضور آنسو باعث خروج دمبله از 11 نفر اصلی میشود و لوک دی یونگ ضلع دیگر خط حمله را تشکیل خواهد داد که در هفته های اخیر فرم خوبی داشته است .

 

سوال بعدی درباره دروازه بان است . با توجه به اینکه نتو در بازی قبلی کوپا مقابل لینارس درون دروازه قرار گرفت مشخص نیست هفته آینده نیز او درون دروازه خواهد بود یا تراشتگن در این تورنمنت نیز به میدان میرود .

 

در مورد خط دفاع نیز انتظار میرود آلوز , پیکه و آرائوخو در ترکیب باشند . گاوی و نیکو نیز میتوانند در خط هافبک مبارزه کنند . شانس گاوی برای حضور در ترکیب بیشتر است چون او بازی بعدی در لیگ مقابل آلاوز را به دلیل دریافت کارت قرمز از دست خواهد داد .

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.