پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

خوان لاپورتا از سران بایرن مونیخ خشمگین است !

کد خبر : 117996  |  زمان ارسال : پنجشنبه 30 دی 1400

 رفتار بایرن مونیخ در شان این تیم نبوده است.

 

بعد از اینکه بارسلونا با مشکلات مالی گسترده ای روبرو شد، خبر های زیادی در مورد ناتوانی بلوگرانا در حفظ بازیکنان مهمش و سوء استفاده احتمالی برخی از باشگاه ها از این شرایط به گوش می رسید. حال به نظر می رسد بایرن مونیخ نیز یکی از این باشگاه بوده است و این اقدامات باعث شده روابط بین 2 باشگاه شکر آب شود.

 

به گزارش طرفداری و به نقل از اشپورت آینتس، تیم مدیریتی جدید بارسلونا و خوان لاپورتا رابطه خوبی با بایرن مونیخ ندارند. سران بلوگرانا اخیرا به دلیل تلاش های بایرن مونیخ برای جذب بازیکنان بارسلونا بدون هماهنگی با آن ها، به خصوص در مورد پدری و سرجینیو دست از سران بایرنی بسیار خشمگین هستند. یکی از مقامات بارسلونا در مصاحبه با اشپورت آینتس که درخواست کرده نامش فاش نشود این خبر را تایید کرده که بایرن مونیخ بدون اطلاع بارسلونا در حال مذاکره با بازیکنان این باشگاه بوده است. این مقام گفته است که نمی توانم بگویم روابط بین 2 باشگاه بسیار بد است، اما مطمئنا شرایط مثل گذشته نیست.

 

حسن صالح حمیدزیچ و مارکو نپه برای به خدمت گرفتن پدری تلاش بسیار زیادی کردند و برای مدتی مانع از تمدید قرارداد او با بارسلونا شده بودند، پدری نیز از این علاقه باواریایی ها قدر دانی می کرده است اما در نهایت قراردادش را با بارسلونا تمدید کرد و تلاش های بایرن نتیجه ای نداشت. حمیدزیچ تقریبا 2 سال است که به دنبال پدری است و اولین تماس او با این بازیکن در تابستان 2020 بود که به تازگی بارسلونا او را از لاس پالماس به خدمت گرفته بود. در آن زمان بایرن در مورد انتقال قرضی از بارسلونا پرس و جو کرد اما با جواب منفی رو به رو شد. اما این مانع از این نشد که حمیدزیچ و همکارانش دوباره با این بازیکن تماسی برقرار نکنند.

 

حال بارسلونا به دنبال تلافی کار های بایرن مونیخ است. کاتالان ها به انتقال رایگان نیکلاس زوله علاقه مند هستند. همچنین بارسلونا به 2 استعداد بایرن مونیخ، گابریل ویدوویچ و کنان یلدیز چشم دوخته است. با این حال تاکنون هیچ گفت و گوی مشخصی بین این 2 بازیکن و بارسلونا شکل نگرفته است.

 

 

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.