پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

کنفرانس ژاوی : باید از این شکست درس بگیریم . وضعیت دمبله تغییری نمیکند . 4 بازیکن احساس درد داشتند

کد خبر : 118029  |  زمان ارسال : جمعه 1 بهمن 1400

اختصاصی بارسا نیوز - ژاوی با ناامیدی بیلبائو را ترک میکند و میداند که اتلتیک خیلی بهتر از بارسلونا بود .

 

بارسلونا از کوپا دل ری حذف شد و تیم کاتالان با یک بازی بد در سن مامس سقوط کرد . کاتالان ها از لیگ قهرمانان , سوپرکاپ و حالا کوپا دل ری حذف شده اند . آنها در لالیگا نیز با صدر جدول 17 امتیاز فاصله دارند . تنها رقابت حذفی باقی مانده لیگ اروپا است !

 

ژاوی بازی امشب را اصلا دوست نداشت و به برتری تاکتیکی بیلبائو اعتراف کرد .

 

بازی :

فکر میکنم اتلتیک شدت زیادی داشت . در دوئل ها و توپ های دوم . آنها طوری بازی میکردند که انگار آخرین توپ آنهاست . در مورد آنها هشدار داده بودیم . سن مامس چنین چیزی از شما میخواهد ( که حواستان جمع باشد ) . سعی کردیم پیشروی کنیم و سازماندهی خوبی داشته باشیم و به محوطه حریف هم میرسیدیم اما کنترلی روی بازی نداشتیم . فکر میکنم آنها با شدت زیاد خود ما را شکست دادند . امشب من شاهد یک تیم عالی که خیلی خوب سازماندهی شده و کار میکرد بودم . این بازی برای ما بیشترین هزینه را دارد .

 

من راهی جز شجاع بودن و ادامه کار نمی دانم . باید تلاش کنیم تا از این شرایط روحی عبور کنیم زیرا 2 ضربه سخت ( در این هفته ) خوردیم .

 

چه چیزی شما را بیشتر نگران میکند :

اینکه نتوانستیم بازی خودمان را بر رقیب تحمیل کنیم . روی این مساله کار کرده بودیم اما اتلتیک تیم خیلی فعالی است و باید از این طرف به آن طرف میرفتیم .  در لحظات زیادی آنها بر ما غلبه کردند و این را نمیخواستیم . گل فران از هر لحاظ موقعیت مناسبی بود که از دست دادیم . هضم اتفاق امروز دشوار است اما باید ریکاوری کنیم زیرا یکشنبه جنگ دیگری در پیش داریم .

 

یک قدم به عقب :

کلمه شکست را دوست ندارم اما اگر شکست اتفاق افتاد باید به ما کمک کند تا چیزهایی یاد بگیریم . باید از اشتباهاتمان درس بگیریم و دوباره تلاش کنیم . ما هنوز لیگ اروپا و لالیگا را داریم و میجنگیم . نکته مثبت این است که میخواهیم تا پایان مبارزه کنیم .

 

وضعیت فاتی ؟

فردا مشخص میشود . او واقعا تحت تاثیر قرار گرفت ( ناراحت ) . فردا تشخیص داده میشود . جوردی آلبا , جرارد پیکه و پدری نیز احساس ناراحتی داشتند .

 

دمبله ؟

فکر نمیکنم تاثیری روی او داشته باشد ( یعنی این باخت باعث بشه که دوباره به ترکیب برگرده ) . این تصمیم باشگاه است . فکر میکنم توضیح دیروزم کافی بود .

 

عملکرد آلبا ؟

مثل بقیه دفاع ها . ایناکی ویلیامز , نیکو ویلیامز , سانست و رائول گارسیا .. آنها در ضد حملات خطرات زیادی ایجاد میکردند زیرا ما فضای زیادی را در اختیارشان میگذاشتیم . به بازیکن خاصی اشاره نمیکنم . جوردی هم از ناحیه همسترینگ احساس درد داشت .

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.