پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

گزارش : 5 اشتباه نقل و انتقالاتی رئال مادرید !

کد خبر : 118845  |  زمان ارسال : چهارشنبه 27 بهمن 1400

اختصاصی بارسا نیوز - رئال مادرید همیشه بازیکنان قوی و ترکیب باکیفیتی داشته است . اما سیاست نقل و انتقالاتی سال های گذشته آنها متفاوت بوده است . آنها معمولا بازیکنان خوبی میخرند اما گاهی برای فروش بازیکنان خود عجله میکنند . 5 اشتباه نقل و انتقالات این تیم را بررسی میکنیم .

 

1- فروش اشرف حکیمی

شرایط اشرف و تئو هرناندز تقریبا یکسان است . زمانی که اشرف عضو رئال بود قطعا نسبت به کارواخال در سطح پایین تری قرار داشت . به همین دلیل اشرف حکیمی به صورت قرضی جدا شد . در نهایت نیز او به اینتر فروخته شد و از آنجا نیز راهی پاری سن ژرمن شد . طرفداران رئال مادرید دیروز بابت این انتقال حسابی عصبانی شدند زیرا او یکی از بهترین های پی اس جی بود و برابر وینیسیوس عالی بود . اگر رئال نتواند تیم فرانسوی را حذف کند از فروش 43 میلیونی او حسابی احساس پشیمانی خواهد کرد .

 

اشرف حکیمی

 

2 - فروش تئو هرناندز

رئال مدافعان خوبی دارد . زمانی که تئو در این تیم بود آنها مارسلو را داشتند که در اوج دورانش قرار داشت . بنابراین رئال اقدام به انتقال قرضی او کرد و در سال 2019 تئو را به میلان فروخت . در آن زمان تصمیم درستی بود اما آنها فکری به حال مصدومیت یا پیری مارسلو نکردند . این تیم اکنون فرلان مندی را دارد اما مطمئنا تئو از او بهتر است . هرچند مندی هم خیلی بد نیست .

 

تئو هرناندز

 

3 - نخریدن پدری گونزالس

رئال مادرید در خط هافبک نقاط ضعفی دارد و پدری میتوانست به آنها کمک زیادی کند . البته جای تعجب نیست زیرا آنها فرصت این انتقال را داشتند . پدری در بارسلونا بهترین بازیکن جوان اروپا شد اما روزی به خاطر سیاست های نقل و انتقالاتی آنها پشت دروازه ها برنابئو ماند . پدری اگرچه طرفدار بارسلونا بود  اما تحت فشار خانواده قصد انتقال به رئال مادرید را داشت . بارسلونا حتی در آن زمان پدری را نمیشناخت . اما وقتی پدرش از روند طولانی انتقال به رئال خسته شد نظرش را تغییر داد . مطمئنا مربیانی که استعداد پدری را کشف نکردند الان بسیار متاسف هستند . وقتی پدری به بارسلونا آمد آنها در مادرید دوباره تماس گرفتند اما اینبار پدری بود که پیشنهادشان را رد کرد .

 

پدری گونزالس

 

4 - فروش رائول دی توماس

آیا میدانستید ستاره نوظهور اسپانیول زمانی بازیکن رئال مادرید بوده است ؟ رائول به بنفیکا فروخته شد زیرا او را غضو مهمی نمیدانستند . اما رائول در این فصل فوق االعاده ظاهر شده و 13 گل و 3 پاس گل در لالیگا ثبت کرده است . در رئال با مصدومیت بنزما تقریبا خط حمله آنها فلج میشود و این زمانی است که رائول میتوانست کمک کند . جالب بدانید او در این فصل هم به رئال مادرید و هم بارسلونا گل زده است !

 

رائول دی توماس

 

5 - فروش مارکوس یورنته

تیم های زیادی به این هافبک علاقه مند هستند اما رئال مادرید زمانی این بازیکن را یک هافبک قوی نمیدانست . یورنته میتوانست کمک زیادی کند زیرا از نظر تطبیق پذیری و ثبات بهتر از والورده است . مارکوس فصل گذشته نقش مهمی در قهرمانی اتلتیکو مادرید در لالیگا داشت .

 

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.