پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

گزارش : پنج آمار مثبت در مورد بارسا ژاوی

کد خبر : 119247  |  زمان ارسال : چهارشنبه 11 اسفند 1400

اختصاصی بارسا نیوز - بارسلونا زیر نظر ژاوی پیشرفت زیادی کرده است

 

بلوگرانا بهترین تیم لالیگا در طول سال 2022 هستند و آخرین شکست آنها در لیگ بیش از سه ماه پیش رخ داد.

 

بارسلونا در ماه فوریه یک ماه فوق العاده داشت، بدون شکست و چهار برد و دو تساوی از شش بازی انجام شده. علاوه بر این، این بازی‌ها در برابر حریفان سرسخت و همچنین در استادیوم‌های دشواری مانند مستایا، استادیوم RCDE یا دیگو آرماندو مارادونا برگزار می‌شوند. بیایید نگاهی به برخی از مثبت ترین آمارها در مورد بارسا ژاوی هرناندز بیندازیم:

 

بارسا صدر جدول 2022

اگر لالیگا در سال 2022 آغاز شود، بارسا با 17 امتیاز از 21 امتیاز بالقوه، صدرنشین خواهد بود، حتی اگر اکثر تیم ها یک بازی اضافه انجام داده اند. در هفت بازی لیگ امسال که برگزار شد، بارسا 5 برد و دو تساوی کسب کرده است و از دسامبر تا کنون طعم شکست را نچشیده است.

روند گلزنی همانند تیم 5 سال پیش است

با جشن گلزنی مقابل اتلتیک بیلبائو (4-0)، بارسا اکنون در سه بازی متوالی 4 گل (1-4 مقابل والنسیا و 2-4 مقابل ناپولی) به ثمر رسانده است. این بدان معناست که بارسا از پنج سال پیش، یعنی زمانی که تیم لوئیز انریکه در سال 2017 چهار گل یا بیشتر در سه بازی متوالی به ثمر رساند: 4-1 مقابل ویارئال، 1-4 مقابل لاس پالماس، و 4-2 مقابل ایبار، یک سری گلزنی را تجربه کرده است.

 

جزو سه تیم برتر در روند گلزنی

بارسا در کنار اینکه یکی از تیم های با بیشترین پیروزی در سال 2022 است، یکی از تیم های پرگل نیز می باشد. آنها 28 گل در 12 بازی در تمامی رقابت ها به ثمر رسانده اند که تنها با لیورپول و بتیس از لیگ های بزرگ اروپایی (به ترتیب 31 و 30 گل) بهتر شده اند. شایان ذکر است که هر دو طرف بازی های بیشتری نسبت به بارسا انجام داده اند (لیورپول 13 و بتیس 14). بارسا همچنین با 2.3 گل در هر بازی ششمین میانگین گل زده اروپا را دارد.

 

سه ماه از آخرین شکست لالیگا می گذرد


روند عالی در لالیگا ادامه دارد و بارسا از 4 دسامبر و شکست 0-1 مقابل بتیس در لیگ شکست نخورده است. در 10 بازی از آن زمان: شش برد و چهار تساوی. در تمام رقابت‌ها، بارسا در سال 2022 بیش از 90 دقیقه بازی را نباخته است. تنها دو شکست در وقت اضافه در نیمه نهایی سوپرکاپ اسپانیا مقابل رئال مادرید و یک شانزدهم نهایی کوپا دل ری مقابل اتلتیک بیلبائو در سن مامس رخ داد. بارسا در نهایت بازی های فشرده ای را از دست داد و در هر دو بازی واقعاً خوب بازی کرد.

82 شوت در شش بازی


حمله بسیار موثر در بازی های اخیر ناشی از ایجاد فرصت های بیشتر است. در 6 بازی گذشته بارسا 82 شوت زده و 19 گل زده است. علاوه بر این، 32 شوت از این 82 شوت به سمت دروازه بود که 60 درصد آنها به گل ختم شد. یک حمله بسیار موثر و تقویت شده که به بارسا کمک می کند تا به پیشرفت خود ادامه دهد.

 

 

نویسنده : الهه

 

 

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.