پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

نامه سر گشاده بازیکن زنان بارسلونا به خوان لاپورتا : امیدوارم این موضوع را بررسی کنی !

کد خبر : 119984  |  زمان ارسال : سه شنبه 9 فروردین 1401

اختصاصی بارسا نیوز - این بازیکن میگوید که باشگاه بارسا مانع از بازی کردن او برای تیم ملی برزیل شده است

 

 

گیو کی روش، بازیکن بارسلونا فمنی که در حال حاضر به صورت قرضی در لوانته حضور دارد، نامه ای سرگشاده به خوان لاپورتا نوشته و در آن رفتارهای توهین آمیز در باشگاه را محکوم کرده است.

کی‌روش فاش می‌کند که باشگاه تلاش کرده او را تحت فشار بگذارد تا برای تیم ملی برزیل بازی نکند. در فوریه 2021، باشگاه این دختر 18 ساله را پس از اینکه در معرض مبتلا به کووید-19 قرار گرفت، مجبور به قرنطینه کرد.
 

در نتیجه، گیو "غیرقانونی" در خانه خود محبوس شد و فینال کوپا د لا رینا را از دست داد. کی روش پس از اتمام قرنطینه، از فیفا مجوز پیوستن به تیم برزیل در آمریکا را دریافت کرد.

 

پس از بازگشت، باشگاه او را به نقض پروتکل و ترک بدون اجازه باشگاه متهم کرد. او معتقد است که دلایل قرنطینه اش با موارد گفته شده متفاوت بوده است.

 

"من سعی کردم بی گناهی خود را ثابت کنم. اما کارگردان این ماجرا با لحنی تهدیدآمیز و محکم به من گفت "نگران نباش، ما به خوبی از تو مراقبت خواهیم کرد."من وحشت کردم، و برای آینده ام می ترسیدم. از آن لحظه به بعد زندگی من برای همیشه تغییر کرد. ماه ها در باشگاه در معرض موقعیت های تحقیرآمیز قرار گرفتم. واضح بود که او می خواست آبروی من را از بین ببرد، عزت نفس من را تضعیف کند و شرایط کاری من را تحقیر کند.

 

باشگاه بارسلونا مستقیماً مسئول این سوء استفاده نیست، اما آنها فقط مسئول اطمینان از وضعیت رفتاری و شرایط بازیکنان است و از این بابت  عمیقا متاثر شده ام ."

امیدوارم باشگاه بارسلونا نقش نهادی خود را ایفا کند و در حین بررسی و گزارش هر گونه جنایت احتمالی به مقامات مربوطه، شفاف عمل کند.

 

همچنین امیدوارم که باشگاه، از طریق رئیس خود، متعهد به اجرای اقدامات موثر برای مبارزه با مشکل آشکار آزار و اذیت در محل کار و آزار فیزیولوژیکی علیه زنان باشد.»



 

گیو کی‌روش از سال 2020 بازیکن بارسا زنان بوده است. با این حال، این مهاجم هنوز اولین بازی خود را برای تیم اصلی انجام نداده است، زیرا بیشتر برای بارسا B بازی کرده است.

 

اعتقاد بر این است که کاتالان ها می خواستند گیو برای ایالات متحده یا اسپانیا بازی کند، زیرا آنها در سطح جوانان نماینده آنها هستند، و نه برای کشور مادری بازیکن یعنی برزیل.

 

ARA ادعا می کند که مارکل زوبیزارتا کارگردانی است که گیو به او اشاره کرده است . او مدیر کل بارسا زنان است.

 

 

 

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.