پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

کنفرانس ژاوی : عصبانی هستیم . شانس قهرمانی در لالیگا را از دست دادیم . تاثیر غیبت پیکه , آرائوخو و پدری روی باخت ؟

کد خبر : 120464  |  زمان ارسال : سه شنبه 30 فروردین 1401

اختصاصی بارسا نیوز - ژاوی هرناندز پس از شکست برابر کادیز در لالیگا اعتراف کرد که از این نتیجه بسیار ناامید شده و تاکید کرد از حالا تمرکز تیم روی بازی با رئال سوسیداد است .

 

تورکومادا از رادیو کاتالونیا : فکر میکنید تیم از نظر ذهنی و روحی مشکل داره ؟

عصبانی هستیم زیرا فرصت بزرگی را برای فاصله گرفتن از رقیبان و رقابت برای قهرمانی از دست دادیم . امروز تقریبا با قهرمانی خداحافظی کردیم . ناامید و عصبانی هستم . باید مصممتر باشیم و از خودمان انتقاد کنیم . باید بیشتر تلاش کنیم . وقتی رقیبان دفاعی بازی میکنند و ما باید استعدادمان را نشان دهیم و درست تصمیم گیری کنیم . باید وقتی وارد محوطه حریف میشویم بهتر کار کنیم . ما امروز باختیم و ایمان ( اعتقاد بازیکنان کادیز ) برنده شد .

 

من مسئول این نتیجه هستم . با بازیکنان صحبت خواهم کرد . باید کاملا بدانیم که برای صعود به لیگ قهرمانان باید چطور بازی کنیم . هیچکس در دنیا به اندازه دمبله فرصت نمیسازد . با این حال باید از این فرصت ها استفاده کرد . در تمرین گاهی گل های زیبایی میزنیم و تصمیمات درستی توسط بازیکنان گرفته میشود اما در بازی فرق میکند . باید به کار ادامه دهیم و معتقدم شرایط بد نیست . نسبت به دسامبر قطعا پیشرفت کردیم اما چیزهای بیشتری میخواهیم . امیدوار بودم برای قهرمانی مبارزه کنیم اما نشد . باید سبک خودمان را پیشرفت دهیم . 7 فینال باقی مانده و باید برنده شویم .

 

مارتا رامون از راک وان : آیا نگران کاهش سطح عملکردی هستید ؟

باید صادق و متواضع باشیم . مدل و سیستم بازی را تغییر دادیم اما باید به پیشرفت ادامه دهیم . برای صعود به لیگ قهرمانان باید ایمان و اراده بیشتری داشته باشیم . نمیتوانیم این همه فرصت خوب را از دست بدهیم . میدانیم کادیز 20 شانس گلزنی نداشت ( ولی ما داشتیم ) .

 

آدریا آلبتس از کادنا سر : بعد از پیروزی در الکلاسیکو گفته شد که بارسلونا برگشته است .. برای این حرف خیلی زود نبود ؟

نه . عجیب نیست که بعد از زدن 4 گل به رئال در برنابئو وقتی اینقدر خوب بازی میکردیم این حرف ها زده نشود . متاسفانه ما اشتباه داریم و باید از خودمان انتقاد کنیم و باید در بازی پنجشنبه به شکل دیگری ظاهر شویم . هدف اصلی ما صعود به لیگ قهرمانان است .

 

ویکتور لوزانو از اوندا سرو : این نتایج را چطور میتوانید بعد از یک دوره خیلی خوب توضیح دهید ؟

باید برای عالی شدن تلاش کرد . ما همان تیمی هستیم که مقابل رئال و سویا آن بازی را داشتیم و برابر اینتراخت در مجموع حذف شدیم . آین بازیکنان همان بازیکنان و این کادر مربیگری هم همان است .. این فوتبال است .. همیشه رقیبی هست که کار را پیچیده کند و امروز آن رقیب کادیز بود . باید از نظر ورزشی و روحی پیشرفت کنیم .

 

هلنا کاندیس از کادنا کوپه : آیا از اینکه گروه هواداری امروز غایب بودند ناراحت هستید ؟ آیا رئیس باشگاه به شما توضیحی ( درباره وقایع بازی با فرانکفورت ) داد ؟

بله فردا علنی صحبت میکند . ما به هواداران نیاز داریم . آن اتفاق در بازی با فرانکفورت تاثیر بدی روی ما داشت و احساس در خانه بودن نداشتیم . امروز غیبت گروه هواداری به چشم آمد و من از آنها میخواهم از بازی های بعدی از تیم حمایت کنند . اکنون بارسلونا باید بیشتر از قبل متحد باشد . باید به لیگ قهرمانان صعود کنیم .

 

رائول فوئنتس از رادیو مارکا : آیا نگران گل نزدن هستید ؟

در این بازی موثر کار نکردیم اما همزمان ما شادی و ایمان هم نداشتیم . کادیز میدانست چطور بازی کند و ایمان داشت . باید در این زمینه پیشرفت کنیم .

 

فرانسس لاتور از اسپورت تری : آیا فکر میکنید بازیکنان بودند که امروز شکست خوردند ؟

نه . بازیکنان میخواستند اما باید تمام تلاشتان را کنید و شخصیت خودتان را نشان دهید . باید از نظر اعتقادی بالاتر از رقیب باشیم و سپس اثربخشی و استفاده از موقعیت ها را بهبود ببخشیم .

 

رویبال از تی وی ای : میتوان گفت که غیبت جرارد پیکه , آرائوخو و پدری باعث عملکرد بدتر تیم میشود . آیا پاس های تعیین کننده را امروز نداشتیم ؟

امروز خیلی غایب داشتیم . آنسو تقریبا فصل را از دست داده . آرائوخو و پدری هم بودند .. با این حال این نمیتواند به عنوان بهانه استفاده شود . باید مسابقه را میبردیم اما باختیم . باید از خودمان انتقاد کنیم . اینطور رقابت کردن ثمره ای برای بارسلونا ندارد .

 

دیوید ایبانز از مدیا ست : آیا با بازیکنان حرف زدید ؟ آیا آنها ناامید بودند ؟

آنها عصبانی هستند . پنجشنبه باید بهتر کر کنیم . این باخت را تجزیه و تحلیل خواهیم کرد . 8 یا 9 موقعیت گلزنی خوب داشتیم اما از دست دادیم . پنجشنبه یک فینال در انتظار ماست .

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.