پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

لیونل مسی : قهرمانی رئال مادرید ؟ همیشه بهترین تیم قهرمان چمپیونزلیگ نمیشود

کد خبر : 121517  |  زمان ارسال : دوشنبه 9 خرداد 1401

اختصاصی بارسا نیوز - لیونل مسی در مصاحبه ای اختصاصی با TyC Sports درباره قهرمانی رئال مادرید در چمپیونزلیگ صحبت کرد که به اعتقاد او بهترین تیم امسال نبودند اما با این حال قهرمان شدند .

 

مسی از اهمیت برتری روحی و روانی رئال مادرید و چگونگی شکست آنها در سانتیاگو برنابئو گفت :

ما رئال مادرید را کشتیم . برای من و به طور کلی رختکن پاریس ما یک برتری وحشیانه در آن مسابقه داشتیم اما به دلیل روندی که بازی طی کرد نتیجه نهایی یک ضربه بزرگ بود .

 

من رئال مادرید را میشناسم . سال ها از نزدیک با آنها زندگی کرده ام . میدانستم که این اتفاق میتوانست رخ دهد زیرا آنها از هیچ جا به گل میرسد و روند مسابقه را تغییر میدهند ..اگر حرکت عجیبی اتفاق بیوفتد یا گلی زده شود دوباره امکان دارد تغییر کند ( یعنی رئال دوباره به بازی برمیگرده ) و من از قبل اینها را میدانستم و برای ما و تمام تیم هایی که مقابل آنها بودند اتفاق افتاد ( اشاره به چلسی , سیتی و لیورپول ) . این اولین بار هم نبود .

 

میخواستم دوباره برنده شوم اما نشد . همچنین بهترین تیم همیشه قهرمان چمپیونزلیگ نمیشود و لیگ قهرمانان در مورد فرصت هاست . لحظات خاصی وجود دارد  , لحظات روانشناختی که یک تیم را قوی تر میکند و کوچکترین اشتباه شما باعث میشود بازی را از دست بدهید و افرادی که برای چنین موقعیت هایی آمادگی بیشتری دارند برنده شوند .

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.