پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

توصیه سانتی کازولا به بارسلونا بعد از بازدید از نیوکمپ

کد خبر : 121664  |  زمان ارسال : شنبه 14 خرداد 1401

اختصاصی بارسا نیوز - سانتی کازولا روز گذشته در بارسلونا بود و از موزه باشگاه بارسلونا دیدن کرد . این بازیکن که زیر نظر ژاوی در السد بازی میکرد درباره بارسلونا نیز صحبت کرد .

 

ژاوی :

او همیشه الگوی من بوده است . اول به عنوان بازیکن که من با او لحظات بسیار خوبی را تجربه کردم و در لیگ اسپانیا نیز مقابلش بازی کردم . همچنین به خاطر اینکه ژاوی در السد مربی من بود . او مرد بزرگی است و فقط از جنبه فوتبالی منظورم نیست . او بهترین مربی برای بارسلوناست . او باشگاه را خیلی خوب میشناسد و رویای او هدایت بارسلوناست . برای او آرزوی موفقیت دارم .

 

جوانان تیم :

تحت تاثیر بازیکنانی چون پدری و گاوی قرار گرفته ام . بازیکنان آکادمی که در تیم اصلی عالی کار میکنند . واقعا از تماشای بازی هایشان لذت میبرم . پدری بازیکنی فوق العاده با مهارت زیاد است . برای بارسلونا چنین بازیکنانی حیاتی هستند . این باشگاه میخواهد برای جام ها بجنگد و ژاوی از انتظارات هواداران خبر دارد . در اینجا نه فقط کسب جام بلکه بازی زیبا نیز مهم است . به همین دلیل به بازیکنانی مثل پدری و گاوی نیاز است . باشگاه باید هرکاری که میتواند برای تضمین حضور طولانی آنها انجام دهد .

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.