پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

اثر دومینیویی که لواندوفسکی را به بارسلونا میرساند !

کد خبر : 121881  |  زمان ارسال : دوشنبه 23 خرداد 1401
منبع : اسپورت - بر اساس گزارش های فابریتزیو رومانو

اختصاصی بارسا نیوز - رابرت لواندوفسکی هدف بزرگ نقل و انتقالاتی بارسلونا برای تقویت تیم در فصل 2022/23 است . پروژه ای که ژاوی آغاز کرده نیاز به یک فوق ستاره دارد تا به عنوان رهبر تیم عمل کرده و مهاجم لهستانی مناسب این نقش است .

 

توافق بارسلونا و لواندوفسکی از قبل انجام شده اما بایرن مونیخ تاکنون مانع اصلی بوده است . علیرغم اعلام عمومی لواندوفسکی برای ترک بایرن این باشگاه تاکنون فشار را روی بازیکن حفظ کرده است . رهبران بایرن تا زمانی که جایگزین قابل اعتمادی پیدا نکنند حاضر به فروش رابرت نیستند .

 

با این حال شرایط در حال تغییر است . امضای قرارداد لیورپول با داروین نونیز ستاره بنفیکا میتواند به یک اثر دومینیویی تبدیل شود و لوا را به نیوکمپ برساند .

 

بر اساس گزارش اسپورت , امضای قرارداد لیورپول با داروین نونیز رسمی شده و این میتواند به به حل و فصل آینده لواندوفسکی منجر شود . پیوستن نونیز به قرمزها میتواند خروج سادیو مانه را تسهیل کند . طبق گفته فابریتزیو رومانو حالا مانه به بایرن مونیخ نزدیک شده است و گفتگوها بین 2 باشگاه آغاز شده است و طی ساعات آینده پیشنهاد جدیدی توسط بایرن ارائه میشود .

 

اگر بایرن موفق به جذب سادیو مانه شود احتمال اینکه اجازه خروج به لواندوفسکی دهند زیاد است . اگرچه این 2 بازیکن از نظر پروفایل متفاوت هستند اما ناگلمزن امیدوار است مانه در بایرن شکلی تهاجمی تر بگیرد و تا حدی جایگزین رابرت شود . با پیوستن سانه همچنین بایرن نیاز فوری به جذب شماره 9 جدید نخواهد داشت .


گفتنی است لواندوفسکی در طول حضورش در بایرن مونیخ به طور میانگین در هر فصل 43 گل به ثمر رسانده است و تقریبا غیرممکن است بازیکن دیگری قادر به تکرار چنین آماری باشد . با این حال قرارداد رابرت در تابستان 2023 به اتمام میرسد و اگر آنها این بازیکن را نفروشند به صورت رایگان آلیانز را ترک میکند . بنابراین آنها مجبور هستند پای میز مذاکره با متئو آلمانی و جوردی کرایف بنشینند .

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.