پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

جرارد پیکه به لاپورتا و ژاوی : من فصل آینده در ترکیب اصلی هستم حتی اگر بهترین مدافع جهان را بخرید

کد خبر : 121902  |  زمان ارسال : سه شنبه 24 خرداد 1401

اختصاصی بارسا نیوز - جرارد پیکه هر روز خبرساز میشود . به تازگی جلسه ای که دو هفته پیش بین پیکه و ژاوی برگزار شد فاش گردید . سرمربی بارسلونا به این مدافع میانی گفت که روی او در فصل آینده حساب نمیکند اما جرارد با او موافق نبود و گفت که میخواهد تمام تلاشش را انجام دهد .

 

ژاوی روی این موضع خود اصرار داشت تا جایی که جرارد پیکه با خوان لاپورتا رئیس بارسلونا نیز صحبت کرد و به او درباره یک فصل دیگر در بارسلونا گفت .

 

لاپورتا در صحبت با پیکه با پاسخی غیرمنتظره مواجه شد . این مدافع اسپانیایی گفت که میخواهد 2 سال باقی مانده از قراردادش را نیز با بهترین عملکرد به پایان برساند . اسپورت توضیح داد که پیکه در این گفتگو متعهد شده زندگی خصوصی اش را کنار بگذارد و فقط روی فوتبال متمرکز شود .

 

او گفته بدون زندگی اجتماعی , بدون توجه به تجارت و بدون رسانه های اجتماعی - در واقع بدون حاشیه فقط روی بارسلونا تمرکز میکند .

 

این مدافع اعلام کرد که قصد دارد به قراردادش عمل کند و حتی کاهش قابل توجه دستمزد را نیز میپذرد . عزم پیکه به قدری جدی بود که وقتی لاپورتا صحبت از خرید مدافع میانی جدید کرد و به طور غیرمستقیم به خواسته های ژاوی اشاره نمود - این مدافع اسپانیایی گفت که در ترکیب اصلی خواهد بود . او گفت :

اگر میتوانید بهترین مدافع میانی دنیا را بیاورید  , او به عنوان تعویضی خواهد آمد .

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.