پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

ژاوی نقش جدید جرارد پیکه را تایید کرد !

کد خبر : 124246  |  زمان ارسال : شنبه 5 شهریور 1401

اختصاصی بارسا نیوز - لیگ هنوز در ابتدای راه است اما از حالا نیز میتوان در مورد برخی چیزها نتیجه گرفت . ژاوی از عملکرد تیمش خوشحال است و میخواهم یک قدم رو به جلو بردارد .

 

این سرمربی در کنفرانس مطبوعاتی پیش از بازی با رئال وایادولید نقش جدید پیکه را تایید کرد . او دیگر یک بازیکن ترکیب اصلی نیست .

 

ژاوی توضیح داد :

من قبل از تعطیلات با او حرف زدم و با او کاملا شفاف بودم . ما هنوز 2 بازی انجام داده ایم و نمیتوان ارزیابی کرد . او فوتبالیستی است که میتواند به شکل و در نقش دیگری کمک کند . خواهیم دید چه میشود . این بستگی به احساسات من و او دارد . اینکه وقتی او فرصت دارد چطور با بقیه رقابت میکند . اینجا در تمام پست ها رقابت وجود دارد .

 

بنابراین ژاوی آنچه که تاکنون یک راز بود را تایید کرد . پیکه دیگر در ترکیب اصلی و به عنوان شروع کننده نیست اما همچنان میتواند کمک کند .

 

ورود ژول کونده و آندریاس کریستنسن به این معناست که ژاوی گزینه های بیشتری در اختیار دارد .

 

البته فصل جاری طولانی تر و به خاطر وقفه جام جهانی میتواند مصدومانی نیز داشته باشد . بنابراین از حالا نمیتوان خیلی نسبت به نقش پیکه مطمئن بود زیرا به همین دلایل ژاوی روی پیکه نیز حساب میکند زیرا هرچه ترکیب گسترده تر باشد بهتر است . مطمئنا پیکه نیز فرصت هایی در طول فصل بدست می آورد .

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.