پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

پایان جلسه امروز بارسلونا با ایجنت گاوی

کد خبر : 122142  |  زمان ارسال : چهارشنبه 1 تیر 1401
در آخرین جلسه ایجنت گاوی از پیشنهاد بارسلونا راضی بود

اختصاصی بارسا نیوز - جلسه دیگری برای تعیین آینده پابلو گاویرا به پایان رسید هرچند هنوز توافقی حاصل نشده اما پیشرفت هایی حاصل شد .

 

متئو آلمانی مدیر ورزشی بارسلونا و ایوان دلاپنیا ایجنت گاوی امروز ملاقات کردند تا درباره تمدید این بازیکن اهل سویل گفتگو کنند . با وجود عدم توافق برای تمدید اما گام های مثبتی برداشته شد . مواضع دو طرف نزدیک تر شده و حاشیه ها کنار رفته است - خوشبینی به طور کلی ایجاد شده است .

 

طبق گزارش اسپورت , قرار است هفته آینده جلسه دیگری برگزار شود تا تمدید روی ریل قرار بگیرد . انتظار میرود تا توافق تنها چند روز فاصله باشد که بر اساس آن قرارداد این بازیکن تا سال 2026 یا 2027 تمدید و بند خروج نیز به 1 میلیارد یورو خواهد رسید .

 

گفتنی است عملکرد خارق العاده این هافبک در طول فصلی که گذشت تمدید با او را تبدیل به امری ضروری کرد . این بازیکن که تنها 17 سال دارد تبدیل به عضو مهم برای تیم ژاوی هرناندز و اسپانیای لوئیس انریکه شده است . با وجود سن کم میتوان تشخیص داد که آینده بزرگی در پیش روی اوست . بارسلونا نمیخواهد اجازه خروج به این استعداد را بدهد و آرزوی همه در باشگاه ادامه حضور گاوی در نیوکمپ است .

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.