پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

رسمی : آندریاس کریستنسن به بارسلونا پیوست

کد خبر : 122461  |  زمان ارسال : دوشنبه 13 تیر 1401

اختصاصی بارسا نیوز - باشگاه بارسلونا به فاصله چند ساعت از دومین خرید تابستانی خود پس از فرانک کسیه رونمایی کرد . بر این اساس آندریاس کریستنسن مدافع دانمارکی چلسی در انتقالی رایگان به بارسلونا پیوست .

 

بیشتر بخوانید : رسمی : فرانک کسیه به بارسلونا پیوست

 

مدت قرارداد کریستنسن با بارسلونا ۴ فصل یعنی تا سال ۲۰۲۶ و بند خروج او در قرارداد ۵۰۰ میلیون یورو تعیین شده است .

 

این مدافع قرارداد خود را با چلسی تمدید نکرد و به صورت رایگان راهی نیوکمپ شده است . مراسم معارفه این بازیکن ۲۶ ساله قرار است روز پنجشنبه ۱۶ تیر برگزار شود که شامل امضای قرارداد , جلسه عکس در زمین تیتو ویلانووا و کنفرانس مطبوعاتی است .

 

درباره آندریاس


این بازیکن در تاریخ ۱۰ آوریل سال ۱۹۹۶ در دانمارک متولد شد . او فوتبال خود را در بروندبی آغاز کرد و ۸ سال بعد توسط چلسی برای تیم جوانان این باشگاه خریداری شد . عملکرد این بازیکن خوزه مورینیو سرمربی وقت آبی ها را تحت تاثیر قرارداد داد و او به پیش فصل تیم اصلی چلسی پیوست . در فصل ۲۰۱۴/۱۵ کریستنسن با تیم جوانان چلسی قهرمان لیگ جوانان یوفا معادل چمپیونزلیگ جوانان اروپا شد .

 

کریستنسن در سال ۲۰۱۵ برای دقایق بیشتر بازی به مونشن گلادباخ پیوست و ۲ فصل را در آنجا گذراند - سپس او به چلسی بازگشت و تبدیل به یکی از مهره های دفاعی مهم این تیم شد . آندریاس در چلسی ۴ قهرمانی کسب کرد که مهمترین آنها قهرمانی در لیگ قهرمانان فصل ۲۰۲۱/۲۲ بود .

 

قد این بازیکن ۱۸۸ سانتی متر و در دوئل های هوایی عالی است . بازی با توپ او نیز خوب و به لطف آن میتواند در بارسلونا به خوبی جا بیوفتد .

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.