پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

شرایط برای خروج ممفیس فراهم میشود

کد خبر : 122778  |  زمان ارسال : یکشنبه 26 تیر 1401
دپای شرایط را درک میکند و مشکلی با خروج ندارد

اختصاصی بارسا نیوز - ورود چند بازیکن به خط حمله به معنی این است که کسب دقایق بازی برای برخی دشوار میشود. ممفیس دپای یکی از بازیکنانی است که جایگاه خود را از دست میدهد البته که هلندی از این وضعیت آگاه است چرا که قبلا باشگاه به او این مسئله را اعلام کرده بود.

 

ورود لواندوفسکی و رافینیا ، تمدید دمبله و ریکاوری آنسو فاتی رقابت در خط حمله را بالا خواهد برد. ممفیس میداند برای اینکه بخواهد قهرمان شود نیاز به ترک باشگاه دارد البته که این مهاجم هلندی آماده شنیدن پیشنهاد ها است و میخواهد به یک تیم قدرتمند برود.

 

در باشگاه عجله ای برای فروش هلندی وجود ندارد ، از لحاظ ورزشی او فصل گذشته در کنار اوبا بهترین گلزن تیم بود. او همیشه یک جانشین تضمین شده بود و از لحاظ مالی با توجه به شرایط مالی باشگاه به صورت رایگان و کاهش دستمزد از لیون به بارسلونا منتقل شد.

 

در انگلیس میگویند که تاتنهام حاضر است برای جذب وی 20 میلیون یورو پرداخت کند ، قرارداد دپای در 2023 به پایان میرسد. یوونتوس نیز بعد از خروج دیبالا و برناردسکی میتواند مقصد بعدی بازیکن باشد. در هر صورت در حال حاضر دپای با بارسلونا در تور پیش فصل آمریکا حضور دارد.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.