پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

لوکا مودریچ : بازی مقابل بارسلونا همیشه شدید است . به نتیجه فکر نمیکنیم

کد خبر : 122942  |  زمان ارسال : شنبه 1 مرداد 1401

اختصاصی بارسا نیوز - لوکا مودریچ ستاره رئال مادرید پیش از الکلاسیکو لاس وگاس مصاحبه ای با تلویزیون این باشگاه انجام داد که در ادامه میخوانیم . قرار است بارسلونا و رئال مادرید دومین بازی دوستانه پیش فصل تور آمریکای خود را پس از 5 سال انجام دهند . در بازی قبلی که در سال 2017 انجام شد بارسلونا با نتیجه 3-2 به پیروزی رسید .

 

او درباره الکلاسیکو گفت :

میخواهیم یک بازی خوب انجام دهیم . به لطف این جلسات ما میخواهیم به بهترین آمادگی برسیم . میدانیم این بازی الکلاسیکو است و بازی مقابل بارسلونا همیشه شدت زیادی دارد و انتظارات زیادی هم درباره اش وجود دارد . به همین دلیل میخواهیم خوب بازی کنیم . لازم نیست درباره نتیجه اش خیلی فکر کنیم اما باید انتظارات مربی را به بهترین شکل برآورده کنیم و تا انتها خوب باشیم .

 

روی جنبه های فیزیکی کار کرده ایم . با پینتوس خیلی دویدیم . برای آماده سازی خوب اینکارها لازم بود . ما همچنین روی تاکتیک ها کار کرده ایم . فردا اولین بازی است و اشتیاق زیادی برایش داریم . فکر میکنم مسابقه خوبی شود . باید همه ی کارها را برای یک بازی خوب انجام دهیم .

 

وقتی برنده میشوید به این معنا نیست که میتوانید استراحت کنید بلکه برعکس وقتی احساس برنده بودن میکنید شما بیشتر میخواهید . من عاشق توپ هستم و عاشق کاری که میکنم هستم . در رئال مادرید بسیار خوشحالم . در بهترین تیم جهان هستم و هرچه که یک فوتبالیست میخواهد را دارم . اینها من را تکمیل میکند و به من برای حفظ آنها فشار می آورد .

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.