پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

لاپورتا : سوپرلیگ جذاب ترین رقابت جهان است . باشگاه های نفتی علیه باشگاه های ریشه دار عمل میکنند

کد خبر : 122998  |  زمان ارسال : دوشنبه 3 مرداد 1401
بخش دوم مصاحبه - خوان لاپورتا درباره وضعیت سوپرلیگ صحبت کرد .

اختصاصی بارسا نیوز - بارسلونا به تازگی به مصاف رئال مادرید رفته و موفق به شکست این تیم با نتیجه 1-0 شد . قرار است کاتالان ها صبح چهارشنبه با یوونتوس نیز بازی کنند . نیازی به دقت نیست و هر دو رقیب نام برده شده یک رابطه با بارسلونا دارند و آن حضور در سوپرلیگ است . در واقع پیش فصل فرصتی برای تقویت روابط این 3 باشگاه باقی مانده در سوپرلیگ بوده است .

 

این 3 باشگاه با فیفا و یوفا بر سر ایجاد یک رقابت جدید درگیر هستند . دیوان دادگستری اروپا سال آینده تصمیم خود را درباره این تورنمنت میگیرد .

 

لاپورتا در این خصوص گفت :

اکنون ما رویکرد آرامی نسبت به این موضوع داریم و نمیخواهیم باعث ناراحتی کسی بشیوم . ما گفتگو با نهادهای اروپایی - چه سیاسی و چه ورزشی - را تشویق میکنیم و میخواهیم جذاب ترین رقابت جهان را بسازیم .

 

شما باید پذیرا ( هرچیزی ) باشید و ما در بارسلونا این را میگوییم . ما همچنین به نهادهای دولتی اروپا , یوفا نیز احترام میگذاریم .

 

طرفداران انگلیسی فوتبال به طور مثال چلسی , لیورپول و منچستریونایتد قبلا با حضور باشگاه هایشان در سوپرلیگ به شدت مخالفت کرده اند .

 

 

لاپورتا ادامه داد :

آماده گفتگو هستیم . اما این رقابتی است که باشگاه ها در آن قدرتمندند و حق تصمیم گیری دارند .

 

در نهایت ما کسانی هستیم که بار سنگین فوتبال اروپا را تحمل میکنیم . اگر ما کارها را درست انجام دهیم میتوانیم جذاب ترین رقابت جهان را ایجاد کنیم و من مطمئنم که اینکار را به خوبی انجام خواهیم داد زیرا قانون از ما حمایت میکند .

 

همچنین باشگاه ها حالا در نقطه ای هستند که ما باید قوانینی وضع کنیم که بتوانیم با باشگاه های کشوری که منابع مالی آنها فوتبالی نیست به رقابت بپزدازیم . بنابراین آنها هستند که باعث ناپایداری فوتبال اروپا و تحریف آن شده اند ...

 

باشگاه های ریشه دار و تاریخی مثل یوونتوس و بارسلونا میبینند که آن باشگاه ها ( نفتی ) با پول های خود ایجاد تهدید میکنند و بازار را خراب میکنند .

 

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.