پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

رافینیا دیاز (2) : امیدوارم گلزنی ام در الکلاسیکو شروع گل های بیشماری باشد

کد خبر : 123042  |  زمان ارسال : سه شنبه 4 مرداد 1401
بخش دوم

اختصاصی بارسا نیوز - رافینیا دیار مهاجم برزیلی بارسلونا با روزنامه های اسپورت و موندو دپورتیوو مصاحبه کرد . صحبت های او را میتوانید در مطالب مرتبط همین خبر بخوانید .

 

بعد از گلزنی در الکلاسیکو چه احساسی داشتی ؟ ( موندو ) :

به خاطر الکلاسیکو احساس خاصی داشتم . توضیح دادن چیزی که در ذهنم است راحت نیست . بازی الکلاسیکو و زدن یک گل زیبا باعث شد خیلی خوشحال شوم . امیدوارم که اولین گل من در الکلاسیکو شروع گل های زیادی باشد .

 

یادت میاد موقعیت گل چطور ایجاد شد ؟

بله ما فشار آوردیم و من متوجه شدم که میلیتائو به بالا نگاه میکند تا طرف زمین را عوض کند . سعی کردم با رفتن به داخل , پاس او را قطع کند . سپس توپ به من رسید و سعی کردم به بهترین شکل از آن استفاده تا گل بزنم .

 

( میلیتائو ) هم تیمی شما در تیم ملی برزیل است ...

ما خارج از زمین دوستیم اما در زمین از پیراهن خودمان دفاع میکنیم . او همیشه از تیم خودش دفاع میکند و من هم از تیم خودم دفاع خواهم کرد . او بعد از این حرکت من ناراحت شد اما من خوشحال شدم .

 

قبل از الکلاسیکو صحبت هایی که درباره برتری بارسلونا نسبت به رئال مادرید داشتی را بد تعبیر کردند . تو چنین چیزی در کنفرانس نگفتی اما در زمین بازی نشان دادی ( که بارسلونا برتر است ) :

چیزی که باید در زمین انجام شود در زمین انجام خواهد شد . ما بازی و سبک خودمان را نشان دادیم و نتیجه گرفتیم . مردم نمیتوانند با کلمات دیگران بازی کنند .

 

آیا همیشه در عمرت وینگر بودی ؟

بله

 

چه چیزی را در مورد وینگر بودن بیشتر دوست داری ؟

سرعت و دریبل را دوست دارم . من یک مهاجم هستم بنابراین میخواهم گل بزنم و پاس گل بدهم . به عنوان یک برزیلی از دریبل زدن خوشم می آید و از آن لذت میبرم اما همیشه میخواهم گل بزنم .

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.