پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

رقابت احساسی دمبله و رافینیا

کد خبر : 123069  |  زمان ارسال : چهارشنبه 5 مرداد 1401

اختصاصی بارسا نیوز - اگر 2 ماه قبل به کسی میگفتید عثمان دمبله و رافینیا دیاز در خط حمله بارسلونا در فصل 2022/23 بازی خواهند کرد هیچکس شما را جدی نمیگرفت . با این حال این اتفاق افتاده و شاهد حضور همزمان هر دو وینگر هستیم . آنها برای قرارگیری در جناحین خط حمله خواهند جنگید و تا اینجا این رقابت بسیار شدید بوده است .

 

رقابت همیشه خوب است زیرا باعث میشود تا بازیکنان بیشتر تلاش کنند . از الان فهمیدن اینکه کدام یک از این 2 بازیکن بیشتر قرار است بازی کند دشوار است زیرا رافینیا برابر اینتر میامی 1 گل و 2 پاس گل ثبت کرد و عملکرد فوق العاده ای داشت - همچنین به رئال مادرید یک گل زیبا زد و مورد تحسین قرار گرفت . عملکرد او نشان داد که تصمیم مدیریت ورزشی برای جذب او درست بوده است . رافینیا در بازی با یوونتوس نیز از روی ضربه آزاد یک شوت تماشایی زد که به تیرک دروازه برخورد کرد .

 

 

در مقابل به نظر میرسد دمبله که فصل گذشته تنها 1 گل زده بود  غریزه گلزنی اش با با درخشش های رافینیا بیدار شده است و برابر یوونتوس با تکنیک بالای خود 2 گل زیبا به ثمر رساند . پس از بازی ژاوی و رافینیا از دمبله تمجید کردند .

 

 

با این حال ممفیس دپای مهاجمی است که به نظر میرسد در بارسلونا آینده ای ندارد .  طبق گزارش اسپورت باشگاه برای خروج این بازیکن شروع به اعمال فشار کرده است زیرا تاکنون این بازیکن هلندی تمایلی به شنیدن پیشنهادات نداشته است . انتقال او کار سختی نیست زیرا باشگاه های زیادی علاقه مند هستند و بارسلونا میتواند تا 20 میلیون یورو از این انتقال درآمد کسب کند . فعلا او تمام عملیات ها را بسته و البته حقوق بالایی هم میگیرد .

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.