پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

ناگلزمن جواب لاپورتا را داد : در آینده هم حرف میزنم

کد خبر : 123155  |  زمان ارسال : جمعه 7 مرداد 1401

اختصاصی بارسا نیوز - یولیان ناگلزمن اخیرا با طرح سوالاتی درباره هزینه های باشگاه بارسلونا در نقل و انتقالات باعث خشم خوان لاپورتا رئیس بارسلونا شد . ناگلزمن البته همچنین کونته سرمربی تاتنهام را عصبانی کرده زیرا درباره هری کین صحبت کرد .

 

ناگلزمن پس از آنکه بارسلونا برای لواندوفسکی 50 میلیون یورو پرداخت در واکنش گفته بود : " بارسلونا تنها باشگاهی است که بدون پول بازیکن میخرد " .

 

لاپورتا امروز بالاخره به این صحبت های ناگلزمن پاسخ داد و گفت او نادان است و بهتر است که باشگاه های رقیب سرشان در کار خودشان باشد .

 

 

با این حال ناگلزمن در کنفرانس بازی سوپرکاپ مقابل لایپزیگ گفت که مشکلی با لاپورتا و کونته ندارد اما از حق خود برای حرف زدن دفاع کرد .

 

او میگوید حق دارد درباره هر موضوعی صحبت کند :

من نظرم را درباره دیدگاه هواداران بیان کردم . من هیچ مشکلی با لاپورتا ندارم و او باید نماینده باشگاهش باشد . این خیلی خوب است که او خودش را بیان میکند و من هم همینکار را میکنم . من از وضعیت مالی بارسلونا اطلاع دقیقی ندارم اما در آینده هم به بیان نظرات خودم ادامه خواهم داد . اینطور نیست که من پاسخ هایم را قبل از هر کنفرانس یادداشت کرده باشم . این ( پاسخ ها ) بدون برنامه ریزی است , شاید هوشمندانه ترین کار نباشد . من مشکلی با پاسخ کونته یا لاپورتا ندارم . این بخشی از بازی است .


با خروج لواندوفسکی این سوال مطرح میشود که شاید بایرن در فصل جاری دیگر نتواند به قهرمانی در لیگ برسد . اما ناگلزمن میگوید هیچ فشاری احساس نمیکند مگر از جانب خودش :

من همیشه به خودم فشار می آورم و میخواهم موفق ترین فوتبال را بازی کنم . بنابراین از بیرون فشار کمی احساس میکنم .

 

این درباره زندگی یا مرگ فوتبال نیست . اگر زمانی اخراج بشوم خب اخراج شده ام . از آن نمیترسم . در اینکار پیش می آید . فشاری احساس نمیکنم . تنها فشار , فشار از جانب خودم برای موفقیت است . ما میخواهیم کارها را بهتر از فصل گذشته انجام دهیم .

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.