پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

ممفیس دپای آماده انتقال به یوونتوس

کد خبر : 123379  |  زمان ارسال : جمعه 14 مرداد 1401
او به احتمال زیاد جدا میشود

اختصاصی بارسا نیوز - بارسلونا امیدوار است که تا پیش از شروع فصل ترکیب را سبک تر کرده و از برخی نیز کسب درآمد کند. یکی از اولویت ها ممفیس است بازیکنی که در بازار مشتریان زیادی دارد و بارسلونا پیش تر به او عنوان کرده که در موقعیت نیست که به او نامه آزاد سازی بدهد.

 

ممفیس موافقت کرده تا به یک باشگاه سطح بالا برود و حالا بارسلونا در حال بررسی پیشنهاد یوونتوس است. عملیات پیچیده به نظر میرسد و اگر دپای تمدید کند او میتواند با گزینه قرضی + بند خرید اجباری بارسلونا را ترک کند. وکلای دپای چندان تمایلی برای تمدید قرارداد ندارند.

 

گزینه تمدید بررسی میشود اما هنوز چیزی مشخص نیست. دپای میخواهد تمام پیشنهاد ها را بررسی کند اما یوونتوس به این عمل سرعت میدهد هر چند که بارسلونا باید به این باشگاه تخفیف بدهد اما هر صورت یوونتوس شانس زیادی دارد اما میخواهد انتقال به صورت قرضی انجام شود.

 

در انگلیس تیم های چلسی و تاتنهام نسبت به وی علاقه دارند ، در مورد چلسی او اولویت نیست و در مورد تاتنهام نیز دپای به پروژه آن ها چندان باور ندارد. اورتون نیز علاقه زیادی به دپای دارد اما مرد هلندی میخواهد در لیگ قهرمانان اروپا بازی کند و همیشه در بالاترین سطح ممکن باشد.

 

باشگاه امروز شماره 9 را هم به لواندوفسکی داد تا خروج دپای نزدیک تر باشد.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.