پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

هشدار بارسلونا به دی یونگ : قرارداد جدید تو مجرمانه است

کد خبر : 123481  |  زمان ارسال : دوشنبه 17 مرداد 1401
بارسلونا از دی یونگ خواسته به یک توافق برسند وگرنه امکان پیگیری قرارداد وجود دارد

اختصاصی بارسا نیوز - بر اساس گزارشی از اتلتیک , بارسلونا به فرنکی دی یونگ گفته است که باید قرارداد جدید خود را لغو کند و به شرایط قبلی برگردد . باشگاه مدعی است که شرایطی که مدیران سابق به او پیشنهاد دادند مجرمانه بوده و این میتواند زمینه را برای اقدامات قانونی علیه این بازیکن فراهم کند .

 

این گزارش مدعی است که بارسلونا در تاریخ 15 جولای این موضوع را به اطلاع فرنکی دی یونگ رسانده است . باشگاه در تماس با این بازیکن مدعی شده که فعالیت های مجرمانه ای از سوی کسانی که قرارداد او را در 20 اکتبر 2020 تمدید کردند دیده شده است . در آن تاریخ بارتومئو قرارداد دی یونگ را تا سال 2026 تمدید کرد . دستمزد او نیز به خاطر شیوع کرونا در فصل های 2020/21 و 2021/22 کاهش یافت اما تفاوت دستمزد او در 4 فصل باقی مانده تقسیم شد که مبلغ 18 میلیون یورو است .

 

اتلتیک در گزارش خود همچنین نوشته که در نامه ای که در همین زمینه برای فرنکی دی یونگ ارسال شده به این بازیکن هلندی هشدار داده شده که امکان تشکیل پرونده در رابطه با امضای قرارداد او وجود دارد . بارسلونا از دی یونگ خواسته شرایط جدید قرارداد را لغو کند و به شرایط توافقی در ژانویه 2019 بازگردد - یعنی زمانی که اولین قرارداد توسط بارسلونا با این بازیکن امضا شد .

 

مدیریت سابق بارسلونا مدعی بود که قرارداد دی یونگ پس از تایید دو طرف و لالیگا انجام شده است اما هیئت مدیره فعلی میگوید که این مذاکرات شامل یک مرحله پنهانی نیز بین باشگاه و نمایندگان دی یونگ بوده است . باشگاه هیئت مدیره سابق را متهم به انجام جرم کرده و به دی یونگ نیز هشدار داده که ممکن است آنها نیز شریک جرم باشند .

 

با این حال فرنکی دی یونگ تاکنون حاضر به کاهش دستمزد نشده و از طرفی 18 میلیون یورو از بدهی باشگاه را نیز میخواهد .

 

بارسلونا علاقه مند به ادامه حضور دی یونگ است اما آنها این را تنها در صورتی ممکن میدانند که این بازیکن هلندی به شرایط دستمزدی سابق برگردد .

 

گفتنی است بارسلونا همچنین از بوسکتس , پیکه و جوردی آلبا نیز برای کاهش دستمزد درخواست کرده تا از این طریق سقف دستمزدها را کاهش دهد .

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.