پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

خودداری اتلتیکو مادرید از پرداخت 40 میلیون یورو گریزمان به بارسلونا

کد خبر : 123887  |  زمان ارسال : جمعه 28 مرداد 1401
گریزمان به صورت قرضی از بارسلونا جدا شده و برای اتلتیکو بازی میکند

اختصاصی بارسا نیوز - موندو دپورتیوو میگوید که اتلتیکو مادرید قصد پرداخت 40 میلیون یورو برای گریزمان را ندارد و این باشگاه میخواهد کاری کند که نیازی به پرداخت این مبلغ نباشد .

 

در واقع در صورتی که گریزمان در 50 درصد بازی های اتلتیکو مادرید به میدان برود در پایان سال دوم قرضی ( تابستان آینده ) باید به بارسلونا 40 میلیون یورو بپردازد .

 

با این حال تنها بازی هایی برای گریزمان محاسبه میشود که او حداقل 45 دقیقه در زمین حضور داشته است . بنابراین اگر اتلتیکو نخواهد پول بارسلونا را بدهد برای اینکار فضای کافی دارد .

 

گریزمان فصل گذشته در 33 بازی از 40 مسابقه برای اتلتیکو به حداقل 45 دقیقه بازی رسید که این یعنی او در 82.5 درصد مسابقات شرکت کرد که بسیار بیشتر از 50 درصد قرارداد است .

 

با این حال موندو دپورتیوو میگوید اتلتیکو بدنبال کاهش بازی های گریزمان به زیر 50 درصد است و این یعنی او در بیشتر بازی ها باید روی نیمکت بنشیند .

 

 

موندو دپورتیوو بازی هفته اول اتلتیکو در لالیگا مقابل ختافه را از نظر رعایت شرایط بازی گریزمان بررسی کرد و متوجه شد که این مورد رعایت نشده است . گریزمان برابر ختافه دقیقه 62 به میدان رفت و به 45 دقیقه حضور در زمین نرسید .

 

این منبع همچنین گفته اتلتیکو هرکاری لازم باشد انجام میدهد تا مجبور نشود برای دائمی کردن قرارداد گریزمان پول زیادی بپردازد و آنها حتی میخواهد با مدیران باشگاه برای کاهش قیمت خرید نیز مذاکره کنند .

 

در همین حال حتی الکسیس مارتین آمارشناس ورزشی معروف اسپانیایی نیز گزارش داده که اتلتیکو روی گریزمان حساب نمیکند و آنها میخواهند او در پنجره تابستانی این تیم را ترک کند .

 

گفتنی است گریزمان در اولین بازی خود در فصل جدید برای اتلتیکو مادرید گلزنی کرد .

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.