پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

نکات کلیدی برای بارسلونا در بازی امشب مقابل رئال وایادولید

کد خبر : 124273  |  زمان ارسال : یکشنبه 6 شهریور 1401

اختصاصی بارسا نیوز - روزنامه اسپانیایی لا ونگوردیا به بازی امشب بارسلونا برابر رئال وایادولید پرداخت و نکاتی را درباره آن توضیح داد .

 

سیستم 3-4-3 یا بازگشت به 4-3-3 ؟


ژاوی برابر رئال سوسیداد با سیستم خود همه را شگفت زده کرد . او همچنین نشان داد که میخواهد از نظر تاکتیکی به تیم تنوع بدهد . این مربی اکنون انتخاب های زیادی برای ترکیب دارد و میتواند رقیبان را با توجه به این مساله غافلگیر کند .

 

بیشتر ببینید : ترکیب احتمالی بارسلونا مقابل وایادولید

 

رئال وایادولید معمولا 4-3-3 یا 4-5-1 بازی میکند . احتمالا ژاوی به سیستم 4-3-3 برمیگردد تا مدافعان کناری را برای تقویت حمله به کار بگیرد .

 

 

ژول کونده و آلخاندرو بالده


کونده ممکن است امشب اولین بازی رسمی خود را انجام دهد اما سوال اینجاست که او در کجا بازی خواهد کرد و زوج او کیست . بازی امشب همچنین فرصت خوبی برای بالده است که در بازی با رئال سوسیداد 21 پاس از 23 پاس او صحیح بود و حتی یک پاس گل نیز برای لواندوفسکی فرستاد . همچنین او در دفاع هم خوب کار میکند و با توجه به سبک وایادولید میتواند در کل برای تیم مفید باشد .

 

حمله از سمت راست


رئال وایادولید در سمت چپ مشکلاتی دارد زیرا سرجیو اسکودرو معمولا در حمله بهتر از دفاع کار میکند . بنابراین در یک دوئل میتواند برابر او برنده شوید . مدافعان میانی نیز چندان برای جبران اشتباهات اسکودرو خوب نیستند . بنابراین بارسلونا میتواند سمت چپ آنها را با مشکل مواجه کند . البته ممکن است سرمربی آنها امشب با 5 مدافع بازی کند .

 

فعال شدن خط میانی


یک مشکل بارسلونا برابر رایو وایکانو خط هافبک بود . پدری در 72 دقیقه تنها 42 بار توپ را لمس کرد و گاوی در 60 دقیقه تنها 28 بار به توپ ضربه زد . بارسلونا باید برای تسلط بیشتر تغییراتی در سطح مفهومی ایجاد کند و راه های مختلفی برای آن وجود دارد . ژاوی باید راه حلی برای انعطاف بیشتر در حرکت بین هافبک ها داشته باشد و و از طرفی وینگرها نیز آزادتر حرکت کنند نه اینکه به کناره ها بچسبند .

 

بیشتر بخوانید : ابراز پشیمانی سرجی گواردیولا از فسخ قرارداد با بارسلونا

 

مونچو و سرجی گواردیولا


مونچو بازیکن سابق بارسلونا در مقابل سویا در ترکیب اصلی نبود اما احتمالا امشب در ترکیب اولیه حضور دارد و او بازیکن مهمی برای آنهاست . او همچنین مسئول زدن ضربات ایستگاهی است . سرجی گواردیولا نیز بازیکن سریعی است و در ضد حملات خطرناک است . او همیشه برابر بارسلونا بهتر هم عمل میکند بنابراین باید مراقب بود .

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.