پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

کنفرانس ژاوی : هنوز از عملکرد تیم راضی نیستم . سیستم چرخشی ضروری است . وضعیت آلبا و پیکه ؟

کد خبر : 124293  |  زمان ارسال : دوشنبه 7 شهریور 1401

اختصاصی بارسا نیوز - ژاوی هرناندز سرمربی بارسلونا پس از پیروزی 4-0 تیمش مقابل رئال وایادولید اعتراف کرد که از عملکرد تیمش به طور کلی راضی است اما هنوز باید بهتر شود .

 

این سرمربی 42 ساله از حالا به بازی بعدی مقابل سویا فکر میکند .

 

چطور دقایق بازی دمبله و رافینیا را مدیریت میکنید ؟

فکر کردم که رافینیا میتواند در سمت راست بازی کند و دمبله از چپ به مرکز متمایل شود و بالده نیز بالاتر بیاید . اما من دیدم که رافینیا مهارت های بیشتری برای نفوذ به داخل نسبت به دمبله دارد . همچنین گاهی این تغییرات بر اساس احساسم نسبت به بازی است . گاهی نیز خودشان اینکار را انجام میدهند . فکر میکنم باید در پاس آخر بهتر کار کنیم اما در کل خوشحالم .

 

در مورد ژول کونده متوجه شدم نیازی به بالاتر رفتن او نیست اما گاهی اگر فضا دارد میتواند استفاده کند . او در هر پست خط دفاعی قابلیت بازی دارد حتی میتواند در چپ کار کند . او میتواند یک دوره را رقم بزند . او ذاتا یک رهبر است .

 

تعویض رونالد آرائوخو به خاطر کارت زرد ( خطر محرومیت )

 

مارتا رامون از رادیو راک وان : پیشرفت بالده را چطور میبینید ؟ آیا قرار است به نشستن آلبا روی نیمکت عادت کنیم ؟

بالده بازی کرد چون خوب به نظر رسید . او در پیش فصل خوب کار کرد و به نظرم شایستگی بازی را دارد . اگر بحث شایستگی باشد الان اوست . همچنین برای جوردی و جرارد نیز فرصت هایی وجود خواهد داشت که هنوز نرسیده است . از بازی با سویا هر 3 روز یک بازی داریم و بنابراین سیستم چرخشی استفاده میشود . ممکن است مصدومیت داشته باشیم که البته کادر پزشکی واقعا خیلی خوب کار میکند . در کل رقابتی که بین بازیکنان وجود دارد باعث بهتر شدن میشود . از بالده راضی هستم و او شخصیت بزرگی از خودش نشان داده است . او خوب دریبل میزند و به عنوان وینگر هم خوب است . توانایی های تهاجمی بالایی دارد .

 

آدریا آلبتس از کادنا سر : به غیر از گل هایی که لواندوفسکی زد او به هم تیمی هایش نیز چیزهایی میگفت . آیا شگفت زده شدید ؟

فکر میکنم او هم از تیم راضی است و احساس راحتی میکند . او میداند چه زمانی باید حرکت کند و چه زمانی به بقیه کمک کند . او همچنین با جوانان تیم حرف میزند - میدانید که تیم واقعا جوانی داریم . امروز خط دفاع ما خیلی جواب بود . او ذاتا رهبر است . او کمک زیادی میکند و در مورد چیزهایی که امکان بهبودش هست نظر میدهد . داشتن او یک نعمت است . بسیار متواضع و سختکوش است .

 

آلفردو مارتینز از اوندا سرو : آیا احساس میکند که تیم به زودی به سطح بالاتری خواهد رسید ؟

امیدوارم اینطور شود . من از قبل به بازی با سویا فکر کردم . امروز بازی نسبتا کاملی انجام دادیم اما کامل نبودیم . هنوز چیزهای زیادی برای بهبود وجود دارد زیرا بازی های سختی در از جمله در لیگ قهرمانان در انتظار ماست . در گروه سختی قرار گرفته ایم و این برای ما یک چالش است . اکنون در حال برداشتن قدم های خوبی هستیم . بازی با رایو وایکانو فاجعه نبود و امروز هم نباید باعث سرخوشی شود . باید متواضع باشیم و همچنان بیشتر بخواهیم و بدنبال پیشرفت باشیم .

 

هلنا کاندیس از کادنا کوپه : ( پس از تساوی با رایو وایکانو گفتید که توقعات بالا باعث استرس تیم شده است ) آیا دیگر نباید نگران ترس از توقعات بالا بود ؟

هنوز هم توقعات از ما خیلی بالاست اما امروز زودتر به گل رسیدیم و به همین دلیل اعتماد به نفس ما بالا رفت و آرام تر شدیم و راحت تر به بازی ادامه دادیم . خیلی هم توپ را از دست ندادیم و پرس خوبی داشتیم .

 

آلخاندرو سگورا از رادیو مارکا : آیا اریک گارسیا پیشرفت کرده است ؟

امروز او بازی کرد . از او انتقاد میشود اما این خاصیت بازی در بارسلوناست . برای من داشتن او لذت بخش است . او در 21-22 سالگی میتواند حتی کاپیتان شود . در تمرینات فوق العاده است و عاشق رقابت کردن است . با توپ خوب کار میکند و اعتماد به نفس زیادی دارد . از داشتن او خوشحالم .

 

رادیو ناسیونال : آیا میدانید که هواداران خیلی هیجان زده هستند ؟ آیا این باعث فشار زیادی نمیشود ؟

از این موضوع آگاه هستم زیرا در خیابان هم میبینم . مردم نسبت به ما خیلی مثبت هستند و حمایت زیادی از من میکنند . این هیجان انگیز است اما انتظارات بالایی نیز ایجاد میکند . این را به ناامیدی فصل قبل ترجیح میدهم . باید کاری کنید تا هواداران شاد شوند .

 

فرانسسک لاتوره از ای اسپورت 3 : شما میخواهید تیم شوت های راه دور بیشتری بزند

بله این یکی از چیزهایی است که به آن نیاز داریم . فکر میکنم باید شایسته تر عمل کردیم . شانس های زیادی برای گلزنی از راه دور داریم . گاهی باید فقط بالا را نگاه کنید و شوت بزنید . البته نیاز به استعداد و تجربه دارد .

 

ژان پوکی از موندو دپورتیوو : تراشتگن در فصل قبل مورد انتقاد بود اما این فصل شاهد مداخلات کلیدی او هستیم . علت چیست ؟

زندگی همینه و فوتبال هم همینه . امسال او استراحت بیشتری داشت . او مشکل را میداند و برایش آماده میشود . من نسبت به توانایی هایش شک ندارم . او بازیکن مهمی است و یک رهبر است .

 

تونی خوان مارتی : آیا از عملکرد مدافعان راضی هستی ؟ آیا طبق برنامه های تاکتیکی عمل میکنند ؟

سعی میکنیم در دفاع مثل یک بلوک مستحکم باشیم . باید شجاع باشند و در دوئل ها برنده شوند . ما بارسا هستیم . باید به این شکل بازی کرد و ریسک کرد .ما توپ را میخواهیم .

 

جوردی بلانکو از ای اس پی ان : پرس کردن چقدر برای شما مهمه ؟

تمام تلاش خودمان را برای بازپس گیری توپ میکنیم . باید توپ را در 2-3 ثانیه بازیابی کنند . ما هنوز باید پیشرفت زیادی کنیم .

 

لا سکستا : نقش جدید جوردی آلبا و پیکه چیست ؟

در جلساتی که با بازیکنان و تیم داشتم خیلی صریح صحبت کردم . سعی میکنم بازیکنانی که از نظرم در بهترین فرم هستند را به زمین بفرستم . ممکن است اشتباه کنم اما من کسی هستم تصمیم میگیرد . آنها کاپیتان هستند و بازیکنان مهمی هستند و بازی هم خواهند کرد . آنها امروز روی نیمکت نشستند و قبل از بازی از بقیه حمایت کردند . آنها این شرایط جدید را پذیرفته اند اما باید برای تغییر آن تلاش کنند .

 

تی وی ای : آیا فکر میکنید باید در ضربات ایستگاهی و کرنر بهتر شوید . آیا روی آن کار میکنید ؟

قبل از مسابقات تمرین میکنیم و سرجیو آلگره مسئول آموزش است . حریف میداند که در هر مسابقه حداقل 2 یا 3 کرنر داریم بنابراین آنها تلاش میکنند این فرصت را از ما بگیرند و روی ضربات برنده شوند . برای همین سایر بخش های بازی تعیین کننده نتیجه است .

 

اینیستازو : چرا ژول کونده امروز دفاع راست بود ؟

این به خاطر نوع سیستم بازی رئال وایادولید بود . فکر میکنم ژول ارسال های دقیق تری نسبت به آرائوخو دارد که او بیشتر به وسط عادت کرده است . آرائوخو از وقتی من آمده ام بهتر شده است .

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.