پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

مشکل تامین پیراهن بارسلونا جدی است !

کد خبر : 124651  |  زمان ارسال : دوشنبه 14 شهریور 1401

اختصاصی بارسا نیوز - هواداران بارسلونا در سراسر جهان بدنبال خرید لباس های فصل جدید تیم هستند اما فعلا نمیتوانند اینکار را انجام دهند .

 

در واقع فروش پیراهن های بارسلونا که پس از انتقال روبرت لواندوفسکی تشدید شد در نهایت باعث شده تا تمام کیت های آماده در فروشگاه اسپاتیفای نیوکمپ و سایر فروشگاه های رسمی باشگاه تمام شود . حتی نسخه چمپیونرلیگ با قیمت 139.99 یورو نیز دیگر موجود نیست .

 

طبق گفته موندو دپورتیوو , باشگاه بارسلونا با نایک که تولید کننده است مشورت کرده است با این حال باشگاه میداند که فعلا قادر به تامین نیست اما مدیران تلاش میکنند در اسرع وقت موجودی به فروشگاه ها برگردد .

 

برخی مدت بازگشت پیراهن ها به فروشگاه را تا دو هفته و برخی نیز خوشبینانه تر آن را تا هفته آینده پیشبینی کرده اند . با این حال موندو بر اساس نشانه هایی که وجود دارد مدعی شده که تا 4 هفته دیگر یعنی ماه اکتبر طول میکشد .

 

البته در حال حاضر کیت دوم به رنگ طلایی و کیت چهارم با طرح صلیب سنت جورج همچنان در دسترس است .

 

این گزارش دلایل دیگر ناموجود شدن پیراهن های را به عملکرد خوب شاگردان ژاوی , استقبال شدید هواداران قبل از بازی جام خوان گمپر و قبل از بازی با منچسترسیتی میداند .

 

موندو البته اضافه میکند که سایز کودکان  همچنان با قیمت تقریبا 70 یورو موجود است اما سایز بزرگسال شامل مدیوم ,  لارج و ایکس لارج و بزرگتر پیدا نمیشود .

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.