پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

مصاحبه کامل دمبله با اسپورت : قبلا مثل حالا تمرین نمیکردم . بازی های رئال مادرید را تماشا میکنم . ژاوی به من چه گفت ؟

کد خبر : 124659  |  زمان ارسال : سه شنبه 15 شهریور 1401

اختصاصی بارسا نیوز - دمبله بعد از مدت ها بدون مصاحبه در بهترین لحظات خود در نهایت تسلیم شد و با رسانه های اسپورت و موندو دپورتیوو به گفتگو نشست .

 

این پست مربوط به صحبت های عثمان با روزنامه اسپورت است .

 

عثمان چقدر خوب به نظر میای ..

فکر میکنم خیلی خوب شروع کردیم . جوانان زیادی در تیم هستند و فضای رختکن بسیار خوب است و همه ی اینها برای تیم خوب است . به نظرم قرار است حسابی لذت ببریم . بازیکنان جدید خیلی خوب با شرایط هماهنگ شده اند و همه خوشحال و برای کسب جام ها آماده هستند .

 

من فکر میکنم که ژاوی تاثیر خیلی زیادی در این حال خوب داشته است . ژاوی از زمان ورودش به بارسلونا از شما خیلی تعریف کرده و تا پای جان از شما دفاع کرده است :

رابطه من و ژاوی از همان دقیقه اول خیلی خوب و خاص بود و خیلی خوب ارتباط برقرار کردیم . من همیشه میگویم که ژاوی را هم به عنوان یک فرد ( از نظر شخصیتی ) و هم به عنوان مربی خیلی دوست دارم . از زمان توماس توخل چنین مربی نداشته ام .

 

ژاوی از تو چه چیزی میخواهد ؟ اولین چیزی که به تو گفت را به خاطر داری ؟

ژاوی در تمرینات خیلی با من صحبت میکند . او حواسش به من هست و توصیه های زیادی برای پیشرفت به من کرده است . اولین چیزی که به من گفت این بود که بازیکن بسیار خوبی هستم اما باید ذهنیتم را بهبود دهم . گفت استعداد دارم اما باید سخت تمرین کنم . اینکه در دریبل زدن خوبم اما باید گل های بیشتری بدهم و پاس گل های بیشتری ثبت کنم .

 

ولی تو از قبل هم بازیکن کاملی بودی ..

میخواست خیلی کامل تر باشم . او در خارج از زمین از من چیزی نخواست چون شناختی از من نداشت . در دو ماه اول دید که یک آدم ساده , معمولی و آرام هستم . او فقط درباره ام در رسانه ها خوانده بود و حقیقتا چیزهای خوبی نبود ( با خنده )

 

بیشتر از 9 ماهه که مصدوم نشدی . آیا وارد مرحله جدیدی شدی ؟

داشتن یک شروع خوب در بارسلونا برایم سخت بود به خصوص در 3 سال اول که با مصدومیت ها و روزهای خوب و بد سپری شد . در سال 2017 من 20 سال داشتم و هنوز باید چیزهای زیادی یاد میگرفتم . من فقط 1.5 سال از حضورم در رن و دورتموند گذشته بود و وارد فوتبال حرفه ای شده بودم . اکنون 25 ساله هستم و بالغ تر و آرام ترم .

 

 

دلیل آن مصدومیت ها چه بود ؟

شاید چون در 20 سالگی مثل الان کار نمیکردم . اگر میخواهید بازیکن بزرگی شوید باید تلاش زیادی کنید و تنها داشتن استعداد کافی نیست . من قبلا متوجه این موضوع نبودم اما حالا میدانم که این در داخل و خارج از زمین مهم است .

 

آیا مصدومیت ها تو را ترساند ؟

بله کمی . میترسیدم هر لحظه دوباره مصدوم شوم . با آمدن کومان همه چیز عوض شد . از ناحیه همسترینگ مصدوم شده بودم و این باعث ترسم شد . کومان آمد و همه چیز بهتر شد .

 

در زندگی روزمره خود چه چیزی را تغییر داده اید ؟

الان یک مربی بدنسازی دارم که با بارسلونا در ارتباط است . صبح ها تمرین میکنم و همچنین تمریناتی نیز برای تقویت همسترینگ انجام میدهم . فیزیوتراپ های خیلی خوبی در بارسلونا است و من با کارلوس و مربی بدنسازم کار میکنم .

 

 

عثمان به نظرت در حق تو بی انصافی شده است ؟ رسانه ها و اطرافیان و ...

هرچند مورد انتقاد زیادی قرار گرفتم اما نمیخواهم بگویم بی انصافی بود یا نه . من الان روی زمان حال و بهبود عملکردم در زمین تمرکز کرده ام . انتقاد جزوی از زندگی است و نمیتوانید همه را راضی کنید .

 

در رختکن چطور هستی ؟ به ما گفته اند که خیلی شاخی

پسر ساکتی هستم اما خیلی دوست دارم شوخی کنم . اما در رختکن بدترین نیستم و خیلی ها از من خطرناک ترند ( با خنده ) . در کل فضای خیلی خوبیه

 

در خارج از زمین چطور ؟ معمولا در اوقات فراغت چیکار میکنی ؟

در خارج از زمین بیشتر وقتم را در خانه هستم و واقعا تماشای بازی های فوتبال را دوست دارم . بازی های زیادی از تیم های سابقم مثل رن را میبینم و همچنین بازی های از لیگ انگلیس و لالیگا را نگاه میکنم . گاهی اتلتیکو و یا رئال مادرید را میبینم . گاهی فیلم ها و بازی های خودم را تماشا میکنم . در کل خیلی دوست دارم فوتبال ببینم . من همچنین شهر بارسلونا را دوست دارم و با دوستانم تنیس بازی میکنیم . آب و هوای شهر هم خوبه و در کل عاشق این شهرم .

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.