پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

کنفرانس ژاوی : عصبانی هستم . بهتر بودیم اما در لیگ قهرمانان با هر اشتباهی مجازات میشوید . صحنه پنالتی ؟

کد خبر : 124954  |  زمان ارسال : چهارشنبه 23 شهریور 1401

اختصاصی بارسا نیوز - ژاوی هرناندز در کنفرانس بازی بایرن 2-0 بارسلونا شرکت کرد . او از عملکرد شاگردانش عصبانی است .

 

رامون سالموری از رادیو کاتالونیا : باختید اما در دقایق زیادی بر بازی تسلط داشتید . آیا برای گل خوردن بعد از آن عملکرد خوب ناراحت هستید یا اینکه با وجود داشتن زمان نتوانستید واکنش دهید و گل دوم هم دریافت کردید ؟

فکر میکنم در جنبه های زیادی از بایرن بهتر بودیم . با شدت بالا و از نظر بدنی هم خوب کار کردیم . به خصوص در نیمه اول برتر بودیم . اما این بازی را 2 موقعیتی تعیین کرد که رقیب بدست آورد و نباید در لیگ قهرمانان چنین اجازه ای بدهید . عصبانی هستم زیرا میتوانستیم برنده شویم . این برای ما یک تجربه بسیار دردناک است .

 

مارتا رامون از رادیو کاتالونیا : احتمالا این خبر خوبیست که شما در 9 ماه آنقدر تغییر کرده اید که میتوانید با بایرن رقابت کنید . آیا این برای شما مهم است و آیا متوجه این بهبود شده اید ؟

بله اما کافی نیست . آن کرنر و موقعیتی که برای گل دوم دادیم بخشی از همین بازی بود . اینجا لیگ قهرمانان است و اگر میخواهید برنده شوید باید چنین صحنه هایی را هم حذف کنید و از فرصت هایی که دارید بهتر استفاده کنید . بازی خوبی داشتیم و باید برنده میشدیم اما نشد .

 

آلفردو مارتینز از اوندا سرو : آیا بیشتر عصبانی هستید یا احساس ناامیدی میکنید ؟

عصبانی هستم زیرا باختن را دوست ندارم . واقعا لیاقت ما باخت نبود . پارسال عصبانی بودم زیرا بایرن بهتر از ما بود اما فکر میکنم در بازی امشب ما قوی تر ظاهر شدیم . این نظر من است . با این حال جزئیات تعیین کننده بود .

 

کادنا سر : از بازی امشب چه درسی گرفتید ؟

باید از اشتباهات درس گرفت ولی بهتر است در بازی باشد که خوب نبودیم تا تجربه شود . نه بازی که تحت کنترل داشتیم و از روی کرنر گل خوردیم و سپس حرکت دیگری منجر به گل دوم شد . با این حال باید بهای این اشتباهات را پرداخت .

 

پارتیدازو : دیروز گفتید که نتیجه هرچه باید نباید آن را ملاک قرار داد . آیا هنوزم اینطور فکر میکنید ؟ نمره شما به تیم چند است ؟

روندی که داشتیم خوب بود اما نتیجه بد است . ما باید اشتباهات را به حداقل برسانیم . 2 اشتباه برای باخت کافی بود . باید میتوانستیم از موقعیت هایی که ساختیم استفاده کنیم . این بازی مثل دیدارمان مقابل رایو بود . من عصبانی هستم زیرا میتوانستیم برنده شویم .

 

ژاوی لموس از تی وی 3 کاتالونیا : چطور بی دقتی سر موقعیت ها را جلوی دروازه با وجود لواندوفسکی که آنها را خوب میشناسد توضیح میدهید ؟

دقت کافی را نداشتیم . گاهی در طول فصل این اتفاق رخ میدهد . امروز 90 دقیقه نتوانستیم گل بزنیم . موقعیت های خوبی داشتیم اما استفاده نکردیم . این فوتبال است و گاهی اینطور میشود .

 

مارکا : در بازی بعدی شما باید با اینتر در سن سیرو بازی کنید که بسیار مهم است . آیا تجربه بازی امروز به شما کمک میکند هرچند دو تیم متفاوت هستند ؟

مطمئنا میخواهیم در بازی بعدی پیشرفت کنیم . نه تنها اینتر بلکه میخواهیم مقابل الچه نیز اینکار را انجام دهیم . این درباره حذف باگ های تیم و بهبود بازی ماست . امروز از جهات مختلف خوب بودیم اما برنده نشدیم . بنابراین باید بیشتر تلاش کنیم .

 

رادیو ناسیونال : آیا میدانید چرا داور پنالتی روی دمبله را بررسی نکرد ؟

داور بین دو نیمه به من گفت که پنالتی نبود . من از او خواستم این وضعیت را صادقانه ارزیابی کند چون همه متوجه آن صحنه شدند اما او گفت که ضربه پنالتی نبود .

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.