پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

احتمالی : مدت زمان مصدومیت ژول کونده

کد خبر : 125241  |  زمان ارسال : جمعه 1 مهر 1401
کونده احتمالا برای 1 ماه از میادین دور خواهد بود !

اختصاصی بارسا نیوز - روز گذشته در شروع فیفا دی ملی پوش های بارسلونا بسیار بد شانس بودند چرا که چهار بازیکن اصلی تیم با مصدومیت مواجه شدند. ژول کونده اولین کسی بود که به علت آسیب دیدگی از ناحیه ران تعویض شد و دی یونگ نیز به علت ناراحتی زمین مسابقه را ترک کرد.

 

در نیمه دوم مسابقات نیز ممفیس دپای از ناحیه همسترینگ مصدوم شد و سپس در جریان بازی فرانسه این دمبله بود که با مشکلات عضلانی مواجه شد. در حال حاضر هیچ به روز رسانی در مورد وضعیت مصدومیت این بازیکنان وجود ندارد اما آزمایش های اولیه روی کونده انجام شده است.

 

خاوی میگل عنوان کرده بد بینی پیرامون وضعیت کونده وجود دارد و شاید این فرانسوی برای 4 هفته از میادین دور باشد. غیبت کونده برای ژاوی مشکل ساز میشود چرا که این بازیکن دو پست را برای تیم پوشش میدهد اما حالا با نبودش مشکلات زیادی ایجاد میشود.

 

کونده تا به اینجا توانسته 3 پاس گل و 3 کلین شیت را ثبت کند. البته این اتفاق خوب وجود دارد که ژاوی بازیکنان زیادی در خط دفاعی در اختیار دارد که میتوانند در نبود کونده مفید باشند. هکتور بیرین و سرجی روبرتو نیز میتوانند در پست مدافع راست کمک کنند اما کونده بازیکن بزرگی است.

 

آن ها بازیکنان خوب و مستحکمی هستند اما به اندازه کونده قوی نیستند. البته دور از ذهن نخواهد بود که در دیدار های سختی که پیش روی تیم قرار دارد ژاوی به آرائوخو در آن پست بازی بدهد.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.