پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

ژاوی هافبک نیمکت نشین را کلید پروژه اش می داند

کد خبر : 125242  |  زمان ارسال : جمعه 1 مهر 1401
کسیه رقابت خواهد کرد

اختصاصی بارسا نیوز - فرانک کسیه یکی از اولین بازیکنانی بود که در تابستان به بارسلونا منتقل شد. این بازیکن اهل ساحل عاج به صورت آزاد از میلان به بارسلونا آمد اما خریدش چندان مورد استقبال قرار نگرفت چرا که برخی عنوان کردند او مهارت فنی کافی را برای حضور در بارسلونا ندارد.

 

بسیار گفتند که سبک بازی وی با بارسلونا همخوانی ندارد و حالا او در این فصل تنها دو مرتبه فیکس بوده و پشت سر بازیکنانی چون گاوی و دی یونگ قرار دارد. با این وجود گزارش ها نشان میدهد که ژاوی هنوز کسیه را از ترکیب خود خارج نکرده و سرمربی او را یک قطعه مهم معرفی میکند.

 

کسیه به عنوان یکی از بهترین هافبک های سری آ شناخته شده میشود ، در مقابل الچه او فیکس بود اما به علت دریافت کارت زرد و سبک بازی خشن سرمربی مجبور شد او را در نیمه دوم تعویض کند. با وجود دقایق کم کسیه در بارسلونا خوشحال است و به تصمیم های ژاوی احترام میگذارد.

 

این بازیکن میخواهد برای بدست آوردن یک جایگاه در ترکیب رقابت کند. کسیه به علت توان بدنی بالا میتواند در پست های مختلف خط هافبک بازی کند اما تمام پست ها مورد پوشش قرار دارند. با توجه به خروج احتمالی بوسکتس و آینده نا معلوم دی یونگ این بازیکن میتواند به آینده امیدوار باشد.

 

اگر این اتفاق ها رخ بدهد در سال آینده این بازیکن ساحل عاجی میتواند یک بازیکن ثابت در خط هافبک بارسلونا باشد. کسیه باید نوعی ثبات در عملکردش را حفظ کند تا ژاوی همچنان نگاه مثبتی به وی داشته باشد.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.