پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

فرصتی طلایی در انتظار پابلو توره

کد خبر : 125467  |  زمان ارسال : چهارشنبه 13 مهر 1401
شاید او مقابل سلتاویگو به بازی گرفته شود

اختصاصی بارسا نیوز - بارسلونا در تابستان هشت بازیکن را جذب کرد اما یکی از آن ها به شدت فراموش شده است. این پابلو توره بود که از راسینگ با 5 میلیون یورو بارسایی شد اما فرصت چندانی پیدا نکرده اما وضعیت فعلی و تعداد بالای مصدومان شاید باعث تغییراتی شود.

 

رئال مادرید نیز به دنبال جذب پابلو توره بود اما در نهایت بارسلونا پیروز شد. این بازیکن 19 ساله با ژاوی شروع کرده هر چند که هنوز فرصت چندانی پیدا نکرده است ، وضعیت او میتواند همانند پدری شود چرا که پدری نیز در 17 سالگی توانست به ترکیب بارسلونا برسد.

 

با مصدومیت فرنکی دی یونگ انتظار میرفت که توره دقایقی مقابل مایورکا و اینتر میلان به کار گرفته شود اما این مهم رخ نداد. پابلو تنها 10 دقیقه در این فصل برای تیم به میدان رفته با این حال او تلاش میکند تا فرصت های بیشتری را بدست آورد هر چند که شرایط برایش دشوار است.

 

با این وجود امکان تغییر وضعیت میتواند خیلی نزدیک باشد ، بارسلونا دچار بحران مصدومیت شده و خط هافبک تیم با کمبود بازیکن مواجه شده است. فران کسیه جدیدترین مصدوم تیم محسوب میشود و حداقل برای 2 هفته قادر به همراهی بارسلونا نخواهد بود.

 

هنوز وضعیت دی یونگ مشخص نیست پس حداقل در بازی آخر هفته مقابل سلتاویگو شاید فرصت بازی به پابلو توره برسد. او بعید است که در ترکیب اصلی باشد اما احتمال این وجود دارد که به صورت بازیکن تعویضی وارد شود. شاید اگر دی یونگ به بازی برسد بوسکتس نیز استراحت کند.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.