پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

برنامه جدید ژاوی برای پیشرفت رافینیا

کد خبر : 125478  |  زمان ارسال : پنجشنبه 14 مهر 1401
رافینیا باید خود خواه تر باشد

اختصاصی بارسا نیوز - بارسلونا برای دومین بار متوالی در لیگ قهرمانان اروپا بعد از یک عملکرد بد شکست را تجربه کرد. یکی از بدترین بازیکنان بارسلونا در این مسابقه رافینیا بود ، این بازیکن در طول مسابقه اعتماد به نفس نداشت و نتوانست هیچ حرکت مفیدی در این مسابقه انجام دهد.

 

ژاوی از عملکرد رافینیا در مقابل اینتر میلان به شدت نا امید شده است. عدم تاثیر گذاری مهاجم در مقابل دروازه باعث این احساس ژاوی شده چرا که سرمربی تیم انتظار عملکرد بهتری از وی داشته است. ژاوی از بازیکن خواسته بود تا فرصت گلزنی خلق کند و شوت زنی داشته باشد.

 

ژاوی میخواهد که بازیکن در یک سوم هجومی حریف خود خواه تر باشد به خصوص زمانی که فرصت ضربه زدن به حریف را دارد. شوت زنی یکی از نکات قوت این برزیلی بوده اما اخیرا رافینیا اقدامی نمیکند. ژاوی قصد دارد که در جناح راست دیگر از رافینیا بازی بگیرد جایی که احساس راحتی میکند.

 

ستاره سابق لیدز بعد از گلزنی مقابل سویا دیگر موفق نشده گلی به ثمر برساند و حالا برزیلی فشار زیادی را تحمل میکند. بارسلونا در سخت ترین وضعیت اروپایی قرار دارد و برای صعود نیاز به درخشش بیشتر خط حمله خود دارد. عملکرد رافینیا مقابل سلتاویگو زیر ذره بین خواهد بود.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.