پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

دی یونگ از وضعیت خود خسته شده است

کد خبر : 125583  |  زمان ارسال : پنجشنبه 21 مهر 1401
تصمیم های ژاوی عجیب هستند

اختصاصی بارسا نیوز - دی یونگ یکی از ستاره های بازار تابستانی بود. انتقال وی به منچستر یونایتد نزدیک بود اما در نهایت انجام نشد و بازیکن بدون کاهش دستمزد ادامه داد. هلندی احساس کرد که یک نقش کلیدی در پروژه جدید ژاوی دارد اما واقعیت هرگز شبیه به این افکار دی یونگ نبود.

 

مربی برای دیدار های مهم روی دی یونگ حساب نمیکند و این باعث ناراحتی بازیکن شده است. امروز فرنکی در بازی های مهم به عنوان بازیکن ذخیره وارد میشود و خواهیم دید که نقش او در الکلاسیکو چگونه خواهد بود. هلندی هفته های سختی را سپری میکند اما تعهده و حرفه ای بودن خود را بار ها ثابت کرده است.

 

در پیش فصل ژاوی چندین مرتبه در خط دفاعی از وی بازی گرفت اما همه چیز نشان میدهد که بازیکن در حال حاضر راحت نیست. هلندی دقایق بیشتری میخواهد و احساس میکند که میتواند نقش مهم تری در این بارسلونا داشته باشد اما ژاوی گزینه های دیگری را دنبال میکند.

 

دی یونگ در این فصل مقابل سویا ، بایرن مونیخ و اینتر میلان شروع کننده نبوده است. او دیدار رفت مقابل اینتر میلان را به علت مصدومیت از دست داد اما احساس کرد که در دیدار برگشت در ترکیب اصلی باشد اما ژاوی بار دیگر از پدری ، بوسکتس و گاوی در خط هافبکش استفاده کرد.

 

اگر همین اتفاق در مادرید هم رخ بدهد فرنکی از وضعیت خود در این فصل آگاه خواهد شد. دی یونگ در دقایقی که وارد زمین شد مقابل اینتر میلان توانست عملکرد خوبی نشان دهد و شایسته دقایق بیشتری بود. عجیب است که ژاوی به دی یونگ در پست بوسکتس نگاه نمیکند.

 

بارسلونا حالا گزینه هایی را برای پر کردن جای بوسکتس برای فصل جدید دنبال میکند و دی یونگ یک گزینه نیست ، رویای هلندی موفقیت در بارسلونا بوده اما شاید دیگر همه چیز برایش عوض شود. منچستر یونایتد همچنان وضعیت وی را دنبال میکند در هر صورت دی یونگ امیدوار است که در الکلایسکو فیکس باشد.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.