پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

هشدار تباس به بارسا : فصل بعدی خبری از اهرم اقتصادی نخواهد بود !

کد خبر : 125755  |  زمان ارسال : شنبه 30 مهر 1401

خاویر تباس، رئیس لالیگا در یک سخنرانی عمومی بار دیگر به بارسلونا هشدار داد و مدعی شد که آنها باید قبل از فصل آینده دستمزد خود را به میزان قابل توجهی کاهش دهند.

 

این موضوع زمانی رخ داد که از رئیس لالیگا در مورد تأثیر احتمالی سقوط بارسلونا از لیگ قهرمانان اروپا به لیگ اروپا بر امور مالی سؤال شد.

اگر آنها در لیگ قهرمانان اروپا سقوط کنند، درآمد کمتری خواهند داشت،


ولی به طور کلی چیز بسیار زیادی نخواهد بود . اهرم ها برای این فصل به آنها کمک کرده اند اما برای سال بعد نه. آنها باید حجم حقوق خود را کاهش دهند،


آنها نمی توانند با بیش از 500 میلیون یورو به کارشان ادامه دهند. چون اگر فصل آینده نباشد، دوباره قانون 1/4 را برای آنها رعایت خواهیم کرد.



 

 

ادوارد رومئو، نایب رئیس بارسلونا اخیراً قصد باشگاه را برای کاهش دستمزدها که در حال حاضر حدود 656 میلیون یورو است، تا سال 2024 به 500 میلیون یورو اعلام کرد.

 

انتقال دائمی آنتوان گریزمان به اتلتیکو مادرید به این معنی است که بارسلونا بخش قابل توجهی از حقوق خود را در فصل آینده آزاد خواهد کرد.

 

خروج احتمالی برخی از پردرآمدترین بازیکنان تیم مانند سرخیو بوسکتس و جرارد پیکه در تابستان آینده می تواند به باشگاه در این زمینه کمک کند.

 

اما باید به خاطر داشت که قرارداد دومی هنوز 18 ماه باقی مانده است، در حالی که بارسا همچنین مبلغ زیادی را در پرداخت دستمزد معوق به او بدهکار است که می تواند خروج او را دشوار کند.

 

 

 

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.