پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

کنفرانس ارنستو والورده : دوران خوبی در بارسلونا داشتم . بدنبال انتقام نیستم اما میخواهم برنده شوم

کد خبر : 125773  |  زمان ارسال : یکشنبه 1 آبان 1401

اختصاصی بارسا نیوز - ارنستو والورده برای اولین بار از سال 2020 به نیوکمپ بازمیگردد . او که در این فصل هدایت اتلتیک بیلبائو را برعهده گرفته بدنبال بازگشت به روند پیروزی است .

 

آیا نسبت به بازگشت به نیوکمپ احساس خاصی دارید ؟

احساس من فقط تمایل به پیروزی است نه گرفتن انتقام , فقط برای کسب 3 امتیاز . آنها اولین حریف مهم ما در جدول هستند . بازی سختی خواهد بود . بارسلونا در حال سپری کردن یک فصل فوق العاده است و آنها در بازی آخر خود نیز خوب ظاهر شدند . این تقابل با باشگاهی است که قبلا در آن حضور داشته ام و افراد زیادی را در آنجا میشناسم . آنها به من کمک کردند بنابراین من به آنها سلام میکنم اما بقیه اش مثل سایر مسابقات خواهد بود و سعی میکنم برنده شوم .

 

آیا به خاطر اخراج احساس ناراحتی میکنید ؟

نه من حرفه ای هستم . بارسلونا با من قرارداد بست و من طی 2.5 سالی که آنجا بودم سعی کردم بهترین عملکرد را داشته باشم - مثل حالا در اتلتیک . این زمان کافی برای درست یا اشتباه بودن بود . در تیم های بزرگ همه چیز بزرگتر میشود و گاهی اوضاع خوب است و گاهی نیست . با این حال حتی وقتی همه چیز خوب است همیشه ممکن است در یک بازی بازنده شوید .

 

فکر میکنید از شما چطور استقبال میکنند ؟

نمیدانم . هرکس هرطور میخواهد فکر میکند . این به من بستگی ندارد . ما مربیان روی یک طناب نازک راه میرویم . در هر دو طرف امکان سقوط است . وقتی برنده میشوید همه تو را به یک سمت هل میدهند و میگویند تو پادشاهی و وقتی میبازی به سمت دیگر هل میدهند و میگوید فاجعه ای . در هر دو صورت افراط میشود . من با این شرایط آشنا هستم . در بارسلونا سعی کردم کاری را انجام دهم که برای تیم بهترین است .

 

نمیتوانید این را انکار کنید که هواداران در آنجا قدردان شما هستند

احساس خوبی دارم زیرا ما 2 قهرمانی با اختلاف زیاد نسبت به رقبا کسب کردیم . ما 2 باخت در لیگ قهرمانان داشتیم و قهرمان کوپا دل ری شدیم . افراد زیادی در آنجا به من کمک کردند زیرا برای مربیگری در بارسلونا دوران سختی را سپری کردم . خاطرات خوبی از آنجا دارم و از شرایط راضی هستم به جز چند بازی که خیلی روی آنها تبلیغ زیادی بود .

 

آیا شایعات درباره اینیگو مارتینز روی عملکردش تاثیر میگذارد ؟

اگر بازی کند یا نه ربطی به مسائل نقل و انتقالاتی ندارد .

 

بارسلونا در سطحی که انتظار داشتید کار میکند ؟

آنها هنوز از لیگ قهرمانان حذف نشده اند و 2 بازی دیگر باقی مانده است و در لالیگا نیز در سطح بالایی هستند . بارسلونا در الکلاسیکو باخت اما ما میدانیم که شکست برای بارسلونا میتواند معنای زیادی داشته باشد و همیشه دردناک است . به نظرم بارسلونا میتواند تا آخر رقابت کند اما رئال نیز در فرم خوبی است . بنابراین پیشبینی میکنم که هر دو امتیازات زیادی کسب کنند . به بارسلونا نمره خوب میدهم زیرا حتی وقتی احساس میکنیم آنها کمی بد هستند باز هم میبینیم که 8 موقعیت گل واضح ایجاد کرده اند و وقتی خوب هستند 20 موقعیت .

 

آیا شرایط ژاوی را درک میکنید ؟ او مورد انتقاد است

او بارسلونا را به خوبی میشناسد زیرا یک فوتبالیست استثنایی در آنجا بود و با محیط باشگاه آشنا است . او میداند بردن یا تساوی چه معنایی دارد . او در تلاس برای معرفی ایده هایش است . گاهی درخشان هستند و گاهی کمتر اما در کل تیم قدرتمندی هستند که میتوانند رویای هر جامی را داشته باشند . علاوه بر اینها انتقاد نه فقط در بارسلونا بلکه در اتلتیک هم هست .

 

در آخرین بازی های خودتان خوب نبودند . آیا دچار شک و تردید شده اید ؟

هیچ شکی ندارم . آمار نشان دهنده همه چیز است . ما در 3 بازی آخر برنده نشده ایم اما در خارج از خانه نیز نباختیم . اما باز هم عدم پیروزی در 3 بازی مهم است . در تمام این بازی ها جنگیدیم . باید ادامه دهیم و نکته مثبت این است که تیم در تمام این بازی ها به کسب پیروزی نزدیک بود .

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.