پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

لواندوفسکی : حتی اگر گاهی نتیجه خوبی نگیریم بازهم پتانسیل فوق العاده ای داریم

کد خبر : 125794  |  زمان ارسال : دوشنبه 2 آبان 1401

اختصاصی بارسا نیوز - روبرت لواندوفسکی پس از پیروزی 4-0 مقابل اتلتیک بیلبائو مصاحبه ای با بارسا تی وی انجام داد . او میگوید بارسلونا در حال تیم سازی است . او همچنین معتقد است که تیم نباید در زمان آماده شدن برای بازی ها به نتایج قبلی فکر کند .

 

هفته گذشته با توجه به اتفاقاتی که در الکلاسیکو و لیگ قهرمانان رخ داد خوب نبود اما الان به نظر میرسد تغییری صورت گرفته است . راز این تغییرات چیست ؟

مهمترین چیز برای ما به عنوان یک تیم این است که بعد از ثبت یک نتیجه بد در بازی بعدی ثابت کنیم که همچنان در سطح بالا هستیم . قبل از فصل میدانستیم که تیم هنوز آماده نیست و در الکلاسیکو درحالی که تصور میکردیم بازی تحت کنترل است 2 گل دریافت کردیم . ما میدانستیم که باید امروز از ابتدا خوب کار کنیم . همچنین میدانستیم که نباید خیلی به گذشته فکر کنیم زیرا اینطوری برای بازی بعدی آماده نخواهیم شد . فصل طولانی در پیش داریم .

 

او همچنین گفت :

بازی های زیادی در پیش داریم و باید برای همه آماده باشیم . حتی اگر همیشه خوب نباشیم بازهم پتانسیل بالایی داریم . میدانیم که درگیر یک فرایند ( تیم سازی ) هستیم . با این حال باید مثبت باشیم و به هواداران نشان دهیم که میتوانیم بازی های شگفت انگیری انجام دهیم .

 

شما در 11 بازی موفق به زدن 12 گل شده اید . آیا میخواهیم الگویی برای تیم به خصوص جوانان باشید ؟

بله من اینجا هستم تا بهترین عملکرد را ثبت کنم . حتی اگر گل نزنم نیز تلاش میکنم در سطح تاکتیکی با حرکاتم به بقیه کمک کنم . نه تنها گلزنی بلکه نگرش و نحوه بازی نیز مهم است . ما باید به عنوان یک تیم برنده شویم .

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.