پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

گری لینکر : دوست دارم مسی برای یک فصل به بارسا برگردد ; پدری بازیکن خوبی است اما مسی نیست !

کد خبر : 125825  |  زمان ارسال : دوشنبه 2 آبان 1401

گری لینهکر، مهاجم  hsfr بارسلونا اعتراف کرد که دیدن بازگشت لیونل مسی به اسپاتیفای نیوکمپ برای یک دوره دیگر در این باشگاه بسیار خاص خواهد بود.

 

به نقل از موندو دپورتیوو، گری لینکر گفت:

"امیدوارم اینطور باشد (بازگشت مسی به بارسا ) ، این رویایی است که دارم. شاید بتواند یک سال برگردد. من خیلی دوست دارم او را ببینم، این بسیار خاص خواهد بود زیرا برای من به عنوان یک هوادار و برای او نیز نحوه خروج مسی از باشگاه بسیار ناراحت کننده بود.

ملی پوش سابق انگلیس همچنین تحسین خود را از پدری اعجوبه هافبک بارسلونا ابراز کرد و گفت:

"من او را دوست دارم، او بازیکن خاصی است. او بازیکنی استثنایی و متفاوت است. او تقریباً همه چیز دارد. اما البته که او مسی نیست ...”

ژاوی |

زود است اما من تیم را خوب می بینم زیرا بارسا بازیکنان جوان بسیار خوبی دارد. سرمربی بارسا بودن سخت است زیرا آنها یکی از بزرگترین باشگاه های جهان هستند، اما من فکر می کنم ژاوی خوب کار کرده و در حال پیشرفت است. تغییر سریع همه چیز دشوار است.»

لیگ قهرمانان اروپا |

برای لیگ قهرمانان واقعا حیف است اما شاید بعد از جام جهانی، بازیکنان بسیار خسته هستند و بازی نکردن در آن می تواند یک مزیت برای لالیگا باشد. آنها گاوی، پدری، آنسو، آرائوجو را دارند…

کرایوف |

من با یوهان کرایف مشکلی نداشتم، او مربی بزرگی بود. سال سختی بود چون در وینگر بازی کردم اما هیچ اتفاقی نیفتاد، باید برای تیم این کار را انجام می دادم. او یکی از بهترین مربیان تمام دوران بود،

رئال مادرید |

آنها یک پدیده هستند، کاری که سال ها بدون باخت در فینال در لیگ قهرمانان انجام داده اند... برای من آنها خوش شانس هستند، اما آنچه مهم است این است که رئال مادرید میداند چگونه برنده بازی ها شود . گاهی اوقات تیمی را مثل گذشته خاص نمی بینم، اما آنها به پیروزی ادامه می دهند."

 

 

 

 

 

 

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.