پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

هکتور بیرین حالا هیچ پیشنهادی ندارد

کد خبر : 126760  |  زمان ارسال : پنجشنبه 3 آذر 1401
بیرین تا پایان فصل جایی نمیرود

عملکرد بیرین نظر مثبت کادر فنی را جلب نکرده و قرارداد بازیکن تا ژوئن اعتبار دارد ، آینده وی بازیکن روی هوا است. همه چیز نشان میدهد که در فصل جدید بیرین عضوی از بارسلونا نیست و در زمستان وضعیت پیچیده است.

 

تیم هایی که خواهان وی هستند در پایان فصل میتوانند این بازیکن را به صورت رایگان جذب کنند. پیش تر عنوان شده بود که آس رم در زمستان یک مدافع راست جدید میخواهد و به نوعی بیرین از اهداف آن ها است.

 

ورود بازیکن نروژی بودو گیلمت در زمستان در های ورود بازیکن در این پنجره را خواهد بست چرا که قانون فیر پلی و سایر مسائل باعث رعایت شود. بر اساس همین ماجرا بیرین تا پایان فصل در بارسلونا ادامه میدهد.

 

بیرین در پایان فصل آزاد خواهد بود و میتواند به صورت رایگان به باشگاه جدیدی برود ، رئال بتیس همیشه شرایط این بازیکن را دنبال میکند. بیرین بازیکنی است که در تیم ژاوی فقط از دپای بیشتر بازی کرده است.

حامله س اصلا نمیتونه بدوه
خوب الان تیم پارس جنوبی جم هم اینو بخره باس جاش نیمکته
میدونید چرا به خودم لایک نمیدم چون موقعی که خودتو لایک میکنی بخش اعلان ها علامت میزاره بعد میزنی که کی بهت لایک داده میبینی لایک خودته 😐
میزان سوزشش اندازه بمب اتم هس😂
مدیر اینو حذف کن که موقعی خودتو لایک میکنی بخش اعلان ها اعلام میکنه💙❤️
بازیکنی در حد بارسا نبود ولی خیلیا ازش به عنوان خرید موفق یاد میکردن دیگه نباید احساسی بازیکن بگیره بارسا
بنجلتربن بازیکن تاریخ بارسلونا
هر بازیکنی بیاد بارسا حکایتش میشه همین!بارسایی که بازیکن ساز بود بارسایی که همیشه بهترینها رو میخرید الان تبدیل شده به یک تیمی که فقط بلده استعداد نابود کنه!ستاره رو به بازیکن درجه سه تبدیل کنه!در پنچ سال اخیر هر بازیکنی اومد بارسا تبدیل به بدترین فرم یک بازیکن رسید!گریژمان،اوبامیانگ،آرداتوران،بیرین،توره،تورس،گومز،آرتور، کوتینیهو،دیونگ،مالکوم،الکس ویدال ،حتی دمبله بواتنگ حتی برایتویت!همه بعد بارسا مضحکه همه قرار گرفتن!ِآیا این همون بارساپپ کرایوف!هست؟؟به قول والورده خواهیم دید چه میشود
قرارداد شو فسخ کنید مثل پیانیچ نتو بریویت پویچ مینگزا
مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.