پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

بارسلونا با جوردی آلبا برای فسخ قرار داد مذاکره میکند

کد خبر : 126823  |  زمان ارسال : شنبه 5 آذر 1401

هدف اصلی بارسلونا همچنان کاهش دستمزد هنگفت آنهاست که در این فصل به 656 میلیون یورو می رسد. بازنشستگی جرارد پیکه باعث می‌شود که باشگاه بخش خوبی از دستمزد را آزاد کند، اما کاتالان‌ها قصد ندارند به همین جا بسنده کنند.

 

فروش ممفیس دیپای در ژانویه در نظر گرفته شده است تا فضای بیشتری برای صورتحساب دستمزد ایجاد شود. در عین حال، سرخیو بوسکتس در پایان فصل و زمانی که قراردادش به پایان می رسد، انتظار می رود که به بازی ادامه دهد .

 

اگر بوسکتس همانطور که انتظار می رود جدا شود، بارسلونا باید با سه بازیکن دیگر با قراردادهای بزرگ به شکل فرنکی دی یونگ، مارک آندره تراشتگن و جوردی آلبا مقابله کند. و گزارش های اخیر حاکی از آن است که مذاکرات با دو بازیکن اول بر سر کاهش احتمالی حقوق در حال انجام است.

 

 

اکنون، طبق گزارش موندو دپورتیوو، بارسلونا قصد دارد در ژانویه بحث هایی را با آلبا درباره فسخ احتمالی قرارداد او در پایان فصل جاری آغاز کند.

 

این بازیکن 33 ساله در این فصل جایگاه خود را در ترکیب اصلی به آلخاندرو بالده از دست داده است. با وجود این، او نشان داده است که هر زمان که ژاوی هرناندز به او فرصت داد، هنوز چیزهای زیادی برای ارائه دارد.

 

با این حال، قرارداد بزرگ آلبا یک مشکل بزرگ برای بارسا است . و بلوگرانا بر این باورند که بهترین راه ، جدایی از این مدافع کهنه کار در ماه ژوئن است، اگرچه او هنوز یک سال از قراردادش باقی مانده است.

 

بنابراین، بارسلونا می خواهد مذاکرات با آلبا را در مورد فسخ احتمالی قرارداد او از ژانویه آغاز کند تا آنها بتوانند به طور دوستانه در مورد این موضوع به نتیجه برسند.

 

 

یکی دیگر از راه های دیگر  که کاتالان ها می توانند بررسی کنند، بحث در مورد کاهش دستمزد با بازیکن ملی پوش اسپانیایی است تا دستمزد او را کاهش دهند و آن را در محدوده دستمزد فعلی تعیین شده توسط هیئت مدیره قرار دهند.

 

با این حال، گزینه اصلی بارسلونا، توافق بر سر فسخ قرارداد متقابل خواهد بود. قرار است مذاکرات در نیم فصل دوم انجام شود. اینکه آیا آلبا پذیرای چنین پیشنهادی است یا نه باید منتظر بمانیم

الان که تو بهترین فرم چند وقت اخیرش قرار داره و تو هر بازی نمره بالایی میگیره ، تصمیم فسخ گرفتند 👎
رو فرم خوبی که هستش هنوز می‌تونه به تیم کمک کنه.
فسخ با آلبا و تمدید با بوسکی😐😐 فوق‌العاده منطقی💔
میخوان با آلبا فسخ کنن، با بوسکتس تمدید 😐😐😐😐

کاملا منطقیه
سطح مدیریت
خب الان این ده برابر بوسکی داره بازی می‌کنه اون وقت میخواید با بوسکی تمدید کنید اینو فسخ😐
به نظرم اولویت باید کاهش دستمزد باشه تا تو تیم بمونه واقعا کارایی داره هنوز فقط نباید تو دو‌بازی پشت سر هم ازش بازی گرفت همینو بس
تا آخر فصل باید باشه چون خیلی رو فرم خوبیه و میتونه به تیم کمک کنه
بهترین کار ممکن هست باید قبول کنه که دورانش تو بارسا تموم شده
مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.