پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

ژاوی : شانس پیوستن به تیم ملی برزیل را داشتم ولی میخواستم مربی باشم نه دستیار

کد خبر : 126846  |  زمان ارسال : شنبه 5 آذر 1401

زمانی که ژاوی در نوامبر سال گذشته به عنوان سرمربی جدید بارسلونا ثبت نام کرد، به دلیل عدم تجربه او در بالاترین سطح، تردیدهایی در مورد این انتصاب وجود داشت. به هر حال، او فقط در رزومه خود سابقه حضور در السد را داشت.

 

در مصاحبه اخیر با ESPN برزیل ،  ژاوی در مورد پیشنهاد این کشور آمریکای جنوبی برای پیوستن به سالسائو به عنوان دستیار مربی تیته صحبت کرد.

 

این یک فرصت از طریق رئیس فدراسیون برزیل (روجریو کابوکلو) بود. آنها به قطر آمدند و به من گفتند که می توانم بخشی از کادر مربیگری تیته باشم. اما من می خواستم مربی شوم نه دستیار.  آرزوی من این بود که مربی شوم. این یک فرصت فوق العاده بود. این فرصتی بود تا اولین اروپایی باشم که برای تیم ملی برزیل کار می کند. اما، در آن زمان، این اتفاق نیفتاد. برای من واضح بود که می‌خواهم مربی بارسلونا شوم، این رویای من بود و اینجا هستم.

 

سپس از ژاوی درباره حضور احتمالی سرمربیگری تیم ملی برزیل در آینده سوال شد. و این مرد 42 ساله این احتمال را رد نکرد و گفت:

شما هرگز نمی دانید. این یک فرصت دیدنی خواهد بود، اما قصد من این بود که به بارسلونا بروم. شما هرگز نمی دانید در آینده چه رخ خواهد داد ، من سخت کار می کنم و هیچ چیز را نمی توان رد کرد.

 

بارسلونا ژاوی در این فصل در مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا حذف شد اما در لالیگا با قدرت پیش می رود. آنها در حال حاضر با 37 امتیاز در صدر جدول رده بندی لیگ قرار دارند و دو امتیاز بیشتر از رئال مادرید رده دومی هستند.

اشتباهت همین بود
باید یه دو سال تجربه کسب میکردی، بعد سرمربی بارسا میشدی
احساس میکنم برزیلی ها بعد تیته دنبال زاوی خواهند بود در آینده
حداقل 2 سال برای تجربه نباید سمت مربیگری می اومدی همینه بارسا تو cl گند میزنه
خب اشتباهت همین بود اگه چند سال دستیاری یه مربی بزرگو
می کردی کلی تاکتیک خوب نصیبت می شد
غرور بیش از حد.نمیخواستی زیر دست کسی باشی😑
اشتباهت همین بود سلطون. باید می‌رفتیی تا تجربه کسب کنیی🙄
اشتباهت همین بود سلطان ، غرور بیش از حد ... شرط میبندم الانم فکر میکنی همونجور که تو خط هافبک خدایی می کردی سرمربی خیلی خوبی هم هم هستی اما نه ...
تو برزیل چیز خفنی میشد ژاوی کلا با وینگرای سرعتی عالی بازی میکنه یا با مهاجمایی که تو جریان بازی قرار میگیرن فکر کنین چپ وینی راست آنتونی یا رافی پشت نیمار نوک ژسوس
قبولت دارم مهندس💪
مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.