پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

بارسلونا از نحوه تمرینات تیم ملی اروگوئه ناراضی است

کد خبر : 126959  |  زمان ارسال : سه شنبه 8 آذر 1401

بر اساس گزارش ها، بین بارسا و اروگوئه توافق شده بود که آرائوخو در جام جهانی بازی نکند و تنها برای ادامه ریکاوری و حمایت از تیم حضور داشته باشد.

 

با این حال، بارسلونا از اینکه اروگوئه برای بهبودی آرائوخو عجله می کند، ناراضی است، زیرا این مدافع در حال حاضر تمرینات خود را با توپ از سر گرفته است، حتی اگر تنها دو ماه از عمل جراحی او می گذرد. این منجر به اصطکاک زیادی بین بارسلونا و AUF شده است.

 

 

در این میان موندو دپورتیوو اکنون گزارش می دهد که بارسلونا ناراضی است و از روش های تمرینی استفاده شده توسط اروگوئه ناراحت است.

 

این گزارش حاکی از آن است که یک روز قبل از بازی دوستانه اروگوئه مقابل ایران که این مدافع مصدوم شد،  ارائوخو را مجبور به انجام تمرینات دو شیفت کردند.

 

 

این چیزی است که در بارسلونا "غیرقابل تصور" است زیرا معمولاً بازیکنان در روز قبل از مسابقه برنامه تمرینی سبک تری دارند تا از خطرات آسیب دیدگی جلوگیری کنند و اطمینان حاصل کنند که در هنگام ورود به بازی در شرایط خوبی هستند.

 

با استفاده از رژیم در بارسلونا، تغییر روش های تمرینی می توانست در مصدومیت آرائوخو نقش داشته باشد.

 

و این گزارش نشان می‌دهد که کاتالان‌ها نسبت به روش‌های تمرینی این کشور آمریکای جنوبی احساس ناراحتی کرده‌اند. علاوه بر این، رهبران لالیگا همچنین نگران هستند که آرائوخو اکنون تحت فشار قرار می گیرد تا با سرعت بیشتری بهبود یابد، که می تواند منجر به عود مصدومیت شود.

خداکنه به غنا ببازن حذف شن اراخ هم بیاد خونه
فقط میتونم بگم سالم برگرد!
لعنتیا! اگه اومتیتی بشه خودم همتون رو جر میدم.
اروگوئه مگه اصلا تمرین میکنه?😂
به نظرم باید خودش مراقب خودش باشه به خاطر یه جام کل زندگی دوران فوتبالیش رو خراب نکنه یه مصدومیت دیگه کافیه اونم تو بازی های پر فشاری مثل بازی های جام جهانی
مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.