پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

افشاگری ، کدام بازیکنان از حذف بنزما خوشحال بودند ؟

کد خبر : 127776  |  زمان ارسال : سه شنبه 29 آذر 1401
رختکن فرانسه پر از ماجرا بوده است

اطلاعات مهمی از درون رختکن تیم ملی فرانسه در جریان جام جهانی قطر درز کرده و به نظر میرسد که بعد از کنار رفتن بنزما از این رقابت ها اتفاق های عجیبی در داخل تیم رخ داده که آن ها را بررسی خواهیم کرد.

 

پیش از شروع جام جهانی همه انتظار داشتند که بنزما یک جام جهانی خوب را سپری کند اما به علت مصدومیت نتوانست تیمش را همراهی کند و کمپ تیم ملی فرانسه در کشور قطر را برای همیشه ترک کرد.

 

رومن مولینا روزنامه نگار صبر نکرد و حالا شروع به افشای اتفاقات تیم ملی فرانسه کرد. عنوان شده است که لوریس و گریزمان از حذف بنزما قبل از شروع جام جهانی به شدت خوشحال بودند.

چرت و پرتی بیش نیست 😂
طبق عقل پیش بریم!ژیرو و گریژمان دمبله امپاپه، باید لذت برده باشن از نبود بن ما!که من شخصا برای هر کدوم دلیلی دارم!مثلا همیشه گفت رقابت دمبله گریژمان تو لال یگا باعث شده تنفر داشته باشن بن ما!دقیقا نمونه تنفری که از مسی دارن رئالیها تو همین جام جهانی فقط به خاطر اینکه مسی یک زمانی لهشون کرده بود،که اگه یادتون باشه مدیر همین سایت خبر گذاشت یک خبرنگار به امپاپه التماس کرده بود جام رو از مسی بگیره تاببخشنش!پس دور از ذهن به خاطر بچه گانه تو لال یگا یک همچین حماقتی از طرف گریژمان دمبله امپاپه بشه
من کار ندارم بین بازیکنا تو رختکن چی بوده ولی چرا باید یه انسان از مصدومیت و ناراحتی هم وطنش خوشحال شه؟
مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.