پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

برناردو سیلوا : من و پپ تقریبا فوتبال را به یک چشم می بینیم

کد خبر : 128235  |  زمان ارسال : دوشنبه 12 دی 1401

 زیر نظر گواردیولا، برناردو سیلوا یکی از بازیکنان اصلی تیم است. برناردو سیلوا در مصاحبه با کرونیکل درباره موضوعات مختلفی در مورد منچسترسیتی و گواردیولا صحبت کرد.

 

در مورد اینکه چرا گواردیولا او را دوست دارد

 

من خودم را فردی نسبتا آسان برای کنار آمدن می دانم. خلق و خوی خوبی داشتم و در نهایت بازیکنی رقابتی بودم که همیشه آماده کمک به هم تیمی هایم در زمین بودم. همچنین، فکر می‌کنم به این دلیل است که ما دیدگاه مشابهی در مورد فوتبال داریم.
 

 در زمان پپ گواردیولا، اگرچه ممکن است در برخی جزئیات اختلاف نظر داشته باشیم، اما فوتبال را یکسان می بینیم و به چیزهای مشابهی اعتقاد داریم. ما معتقدیم که برای بردن بازی‌ها باید به این شکل بازی کرد، این یک روند است. با پیشرفت در این فرآیند، به برنده شدن  نزدیک می شوید. من می دانم که طرز فکر من اشتباه است زیرا راه های زیادی برای پیروزی وجود دارد، اما ما فکر می کنیم بهترین راه همین  است.

 

سبکی که هر دو به آن اعتقاد دارید

 

راه های زیادی برای بازی کردن وجود دارد، برخی از مربیان معتقد به داشتن یک تیم قوی از نظر بدنی هستند، خوب بازی می کنند و بازیکنان سریع را جلو می برند و سپس دو یا سه بار برمی گردند تا دو گل بزنند و پیروز شوند. شما تیم های زیادی را دیده اید که از این طریق قهرمان شده اند.

من روش بازی خودم را دارم که به آن اعتقاد دارم و فکر می‌کنم این بهترین راه برای بردن بازی‌ها است، یعنی اینکه تا حد ممکن به حریف فشار بیاوریم، هرچه بیشتر توپ را در اختیار داشته باشید، شانس حریف کمتر می‌شود.  این بهترین راه برای یک باشگاه بزرگ برای بازی و نزدیک‌ترین راه به پیروزی در یک بازی است. با این حال، شما باید بازیکنان مناسبی داشته باشید

 

یک چیز خاص در مورد گواردیولا

گواردیولا فرمول خاصی پیدا کرده است که به بازیکنان اجازه می دهد مانند او فکر کنند. نحوه حرکت تیم هماهنگ است و همه ما می خواهیم به یک شکل حرکت کنیم.

 

در مورد اینکه آیا منچسترسیتی قهرمان لیگ قهرمانان این فصل خواهد شد یا خیر

امیدوارم. هر سال یک سوال از ما پرسیده می شود، اما باید آن را محقق کنیم. قهرمانی در این رقابت‌ها بسیار سخت است، زیرا لازم نیست فقط با بهترین تیم لیگ برتر روبرو شوید، بلکه باید با بایرن که در این فصل بسیار قدرتمند بوده، رئال مادرید مدافع عنوان قهرمانی و پاری سن ژرمن که بسیار بهتر از فصل گذشته هستند، روبرو شوید. . این یک رویداد ویژه است، اما ما همه چیز را خواهیم داد زیرا می خواهیم این عنوان را کسب کنیم.

این صحنه رو برای همه تون آرزو میکنم رفقای بارسا فن
این صحنه رو برای همه تون آرزو دارم
کاش این میومد خیییییلی هافبک خوبیه
اره امیر بلوگرانا راست میگه برناردو سبک بازی خاصی داره و اگر دقت کرده باشید تو پرتقال هم اندازه سیتی جواب نداد
امسال پی اس جی قهرمانه و بارسا هم اونور قهرمانه
لیگها هم ایتالیا اینتر اسپانیا بارسا انگلیس آرسنال فرانسه و آلمان معلومه و بامید اینکه بارسا باز مصدوم نده ، ارائوخو باشه نصف تیم هست نباشه کل تیم نیست
پپ بیا بارسا و اینم با خودت بیار اگر ژاوی نتیجه ندادا
سیلوا از اون دست بازیکنایی هست که فقط به درد خود گواردیولا میخوره چون گواردیولا فقط نحوه کار باهاش و روش استفاده کردنش رو میدونه و مانند کوتینیو هست که نحوه استفاده ازش رو کلوپ میدونست و اینجور بازیکنا بارسا بیان عملکردشو ن ضعیف و پایین میاد.
سیتی و پاریس قهرمان نمیشن چون شخصیت یه تیم قهرمان رو ندارن
مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.