پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

باشگاه منچستریونایتد: ما میدانیم چرا یوردی کرایف مدیر ورزشی بارسلونا شده است!

کد خبر : 129872  |  زمان ارسال : چهارشنبه 26 بهمن 1401
یوردی همیشه درباره فوتبال حرف میزد

باشگاه منچستریونایتد در آستانه دیدار این تیم با بارسلونا در مرحله حذفی لیگ اروپا به یوردی کرایف پرداخت. کرایف اکنون مدیر ورزشی بارسلونا است اما او علاوه بر بازی برای بارسلونا برای شیاطین سرخ نیز توپ زده است.

 

یوردی کرایف: بازی بارسلونا و منچستریونایتد در سطح لیگ قهرمانان اروپاست

 

این باشگاه نوشت:


دنیس جوزف اروین از اینکه یوردی کرایف هم تیمی سابقش در منچستریونایتد اکنون مدیر ورزشی بارسلونا است اصلا شگفت زده نشده است.

 

این بازیکن هلندی بین سال های 1993 تا 1996 در نیوکمپ بازی میکرد اما سپس به منچستریونایتد رفت و 4 سال را برای سرخپوشان بازی کرد. او در 58 بازی موفق به زدن 8 گل شد و در فصلی که منچستر 3 گانه گرفت در این تیم بود.

 

وقتی کرایف بازشسته شد برای مدیریت ورزشی به باشگاهی در قبرس و سپس اسرائیل رفت و همچنین با تیم ملی اکوادور و تیم چینی شنزن نیز همکاری کرد.

 

 

یوردی کرایف منچستریونایتد

 

 

یوردی پسر یوهان کرایف بزرگ و فقید است که همیشه یک رابطه ذاتی با بارسلونا داشت و از سپتامبر سال 2022 به عنوان مدیر ورزشی باشگاه کاتالان فعالیت میکند.

 

یوردی طی 4 سال حضورش در منچستر یکی از بازیکنان محبوب تیم بود.

 

درحالی که بارسلونا به وضوح دوران سختی را در تاریخ خود تجربه میکرد و با مشکلات زیادی در خارج از زمین فوتبال مواجه بود, کرایف در آنجا یک شروع عالی داشت و در رسیدن آنها به صدر جدول به معنای واقعی کلمه کمک کرده است و در همین حال ژاوی نیز به عنوان سرمربی درحال انجام یک معجزه است.

 

 

یوردی کرایف منچستریونایتد

 

 

بارسلونا 11 امتیاز از رئال مادرید به عنوان رقیب فاصله دارد و 16 بازی متوالی شکستی را تجربه نکرده است و آنها عصر پنجشنبه میزبان یونایتد هستند.

ما در رابطه با این بازی با دنیس جوزف اروین به گفتگو نشستیم و از این مرد ایرلندی درباره اینکه آیا انتظار چنین نقش مهمی توسط کرایف را داشت یا نه سوال کردیم.

 

او با خنده گفت:

بله میتوانم بگویم که بله ( انتظارش را داشتم ). جوردی همیشه درباره فوتبال حرف میزد و واضح است که پدر او بازیکنی شگفت انگیز در بارسلونا و عالی برای هلند بود. همچنین در مربیگری بارسلونا نیز همینطور.

 

وقتی ما در سال 91 بارسلونا را در جام برندگان شکست دادیم او سرمربی بود. بنابراین فکر میکنم که فوتبال همیشه در خون او (یوردی) بود و او اینکار را ادامه میدهد.

 

او اکنون در خانه اش است. میتوانم ببینم که او بسیار باهوش است و آنها در این فصل عملکردی عالی دارند. بارسلونا دو یا 3 فصل خیلی سخت را پشت سر گذاشته و اکنون بازیکنان خیلی خوبی جذب کرده اند.

 

این یک آزمون سخت برای ماست اما بله من حدس میزنم و فکر میکنم اگر از سایر هم تیمی های قدیمی اش بپرسید خواهند گفت که او در آینده نیز در فوتبال حضور دارد.

بارسلونا منچستر یونایتد
فقط عکسش کنار کانتونا
بازی با منچستر شروع یک ازمون سخته. تا عیار تیم مشخص بشه. اگه بازی دیشب بایرن و پاریس رو دیده باشید متوجه شدید ما چقدر باید پیشرفت کنیم تا به اون سطح برسیم. یه تیم منسجم و قوی در تمام نقاط زمین. بدون تعارف هنوز کار داریم. اما مسیر رو درست داریم میریم. تا ابد بارسا.. ❤💜
ببخشید یعده بازیکن فن چون مغزشون تک بعدی و اکثرا تربیت هم ندارند آیا بارسایی داریم از رئال و پاریس خوشش بیاد بنده عاشق فیگو بودم رفت رئال بخاطر اینکه فیگو ناراحت نشه من راضی باشم رئال نبازه این چه استدلال مفتی هست بارها گفتم اینهمه هم به فیگو هم به نیمار فحش میدیم در صورتی که هر دو مبلغی که براشون پرداخت شد رکورد زد اتفاقا کسی که برات عزیز میره به رقیب یا تیم منفور ذهنیت بیشتر ضربه میخوری مثل فیگو و نیمار چرا از تیاگو زیاد بدمون نمیاد چون یک زیاد عزیز نبود دو رفت بایرن بهمین واضحی
به به پاریس باخت چقدر خوشم اومد از نالگزمن از پپ هم بخاطر همین خوشم میاد کلا بازیش تحمیل میکنه پر دل جرات اینطور مربی ها قطعا برنده والورده دقیقا این خصلت نداشت
برای اولین بار قبل ی بازی بزرگ ی آرامش خاصی دارم.نه رشفورد ن برونو ن گارناچو ن اریکسن هیچکدوم دیگ برام اهمیتی ندارن چون ما بالده آرائوخو کونده کریستنسن و مهم تر از همه تراشتگنو داریم☕

visca barca💙❤💙❤
مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.